آرایش انواع فرم چهره
انواع فرم چهره
اسفند ۱۴, ۱۳۹۵
ترفندهای شگفت انگیز پوست زیبا
ترفندهای شگفت انگیز برای داشتن پوست زیبا
اسفند ۱۴, ۱۳۹۵

ماسکی برای رفع تیرگی زیر بغل(قسمت۴)

ماسکی برای رفع تیرگی زیر بغل

ماسکی برای رفع تیرگی زیر بغل

ماسکی برای رفع تیرگی زیر بغل(قسمت4)

شیر

شیر محتوی مقدار زیادی از اسید‌های چرب و ویتامین‌هایی است که باعث روشن شدن پوست می‌شود. همینطور اسید لاکتیک موجود در کشک هم خاصیت روشن کنندگی برای پوست دارد. شما میتوانید یک قاشق شیر، یک قاشق کشک به همراه یک قاشق آرد را با هم مخلوط کنید.
با این سه موادی که در بالا معرفی شد یک خمیر درست کنید. خمیر را بر روی ناحیه پوست زیر بغل خود قرار دهید. آن را برای ۱۵ دقیقه بر روی پوست نگاه دارید. در آخر با آب بشویید.
از این شیوه درمان می‌توانید دوبار در هفته استفاده کنید. به شما پیشنهاد میکنیم این روش را حتما قبل از حمام رفتن انجام دهید که چربی روغن زیتون باعث لکه دار شدن لباس‌های شما نشود.

روغن نارگیل

روغن نارگیل فواید زیادی برای پوست دارد. ویتامین ای(E) موجود در روغن نارگیل برای روشن شدن پوست تیره خیلی موثر است. همیشه قبل از رفتن به حمام زیر بغل خود را با کمی روغن نارگیل چرب کنید. از آب ولرم و یک صابون ملایم برای شستن آن استفاده کنید. بعضی از مردم از روغن نارگیل به عنوان یک محصول طبیعی  به جای مام و دئودورانت های خوشبوکننده استفاده میکنند. البته بعضی ها هم علاقه‌ای به  بوی روغن نارگیل ندارند. اگر بوی روغن نارگیل شما را اذیت می‌کند از ویتامین ای(E) خالص به جای روغن نارگیل استفاده کنید.

ماسکی برای رفع تیرگی زیر بغل(قسمت۴)Reviewed by سه رخ on Mar 4Rating: 4.0ماسکی برای رفع تیرگی زیر بغلاین مقاله به شما ماسکی برای رفع تیرگی زیر بغل را معرفی میکند تا بتوانید تیرگی پوست تان را از بین ببرید.

17 دیدگاه ها

  1. الهام گفت:

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  2. سحر گفت:

    خیلی خوب بود

  3. شیلا گفت:

    مرسی از سایت خوبتون

  4. setare گفت:

    عـــــــــــــــالــــــــــی

  5. پرستو گفت:

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  6. setareh گفت:

    عـــــــــــــــالــــــــــی

  7. shirin گفت:

    مرسی از سایت خوبتون

  8. marjan گفت:

    مرسی از سایت خوبتون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *