خواص ماسک سیب و عسل
ماسک سیب و عسل
تیر ۳, ۱۳۹۶
مهم ترین فواید ماسک کاهو
فواید ماسک کاهو
تیر ۴, ۱۳۹۶

ماسک ضد چروک آلوئه ورا

آموزش ماسک ضد چروک آلوئه ورا

ماسک ضد چروک آلوئه ورا

ماسک ضد چروک آلوئه ورا

   اسید مالیک آلوئه ورا موجب تقویت خاصیت کشسانی پوست شده و چین و چروک ها را کاهش میدهد. میتوانید گیاه آلوئه ورا را در منزل یا باغچه بکارید زیرا ارزان تر از خرید ژل و استفاده از آن راحت تر است. حتی بعد از بریدن و کندن برگ آن از پایه، گیاه مجددا شروع به رشد میکند.
   برای تهیه این ماسک ژل داخل برگ آلوئه ورا را روی پوست خود زده و به مدت 15 الی 20 دقیقه صورت خود را در حالت ریلکس قرار دهید به گونه ای که هیچ چین و چروکی بر روی پوست شما ایجاد نشود حتی خط لبخند! سپس صورت را با آب ولرم بشویید. این ژل التهاب های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی را درمان میکند.
   حتی میتوانید این ژل را با محتویات کپسول ویتامین E مخلوط کرده و به قسمت های دارای چین و چروک صورت بمالید و بعد از نیم ساعت با آب ولرم بشویید.

آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه برای آماده سازی پوست عروس قبل از آرایش از این ماسک استفاده میکنند.



مطالب مرتبط:
ماسک هویج – ضد چروک
درمان چروک پوست -قسمت اول
درمان چروک پوست -قسمت دوم
دلایل چین و چروک صورت

ماسک ضد چروک آلوئه وراReviewed by آرایشگاه on Jun 25Rating: 4.5ماسک ضد چروک آلوئه ورادر این مقاله ماسکی از گیاه آلوئه ورا را به شما آموزش میدهیم تا چین و چروک های پوست و آفتاب سوختگی های پوست را با آن درمان کنید.

1 دیدگاه

  1. رزی گفت:

    استفاده از برگ آلوئه ورا فوق العاده اس برای پوست من استفاده کردم و جواب گرفتم فوق العاده بوده هم جوش صورت رو از بین میبره هم پوست رو سفت میکنه و میکشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *