معرفی ده برند برتر لاک ناخن
معرفی ده برند برتر لاک ناخن
بهمن ۲۲, ۱۳۹۵
راه برداشتن ابرو خود
راه برداشتن ابرو خود(قسمت۱)
بهمن ۲۲, ۱۳۹۵

ماسک عسل برای جوش صورت

ماسک عسل برای جوش صورت

ماسک عسل برای جوش صورت

ماسک عسل برای جوش صورت

عسل خاصیت ضد باکتری خود را با آزاد کردن آب اکسیژنه، ایجاد می‌کند که باعث از بین رفتن  جوش‌های صورت می‌شود. عسل شامل مقداری عسلزیادی آنتی اکسیدان هم است و برای آبرسانی و مرطوب کردن پوست‌های خشک عملکرد فوق العاده خوبی دارد. با اینکه بافت چسبده‌ای دارد و ممکن است با آن احساس راحتی نداشته باشید،  بهتر است بدانید که عسل خاصیت پاک کنندگی زیادی هم دارد.  برای پاک کردن آرایش و از بین بردن سلول‌های مرده پوست بسیار مفید است. فقط باید حتما خیلی توجه داشته باشید که قبل از استفاده از هر نوع محصولات پوستی، ماسک عسل را از صورت خود کاملا بشویید و پاک کنید.

طرز تهیه:

در دستور تهییه ماسک‌ های صورت همیشه توصیه شده که مقداری عسل و مقداری دارچین یا آسپیرین هم استفاده شود(که هر دو می‌توانند توصیه‌های خوبی باشند). آسپیرین ترکیبات شیمیایی شامل اسید سالیسیلیک(salicylic acid) دارد و همچنین دارچین، برای از بین بردن آکنه هایی که به علت باکتری بر روی پوست ایجاد شده‌اند، مفید است.
اما اگر این ترکیبات خانگی که توسط خودتان تهییه می‌شود برای شما جذابیت ندارند، محصولات درمانی متنوعی در بازار وجود دارد که میتوانند برای درمان جوش و آکنه به شما کمک کنند و تاثیرات مشابهی هم داشته باشند. ما به شما ماسک‌ های عسل که در بازار وجود دارند را پیشنهاد میدهیم . یکی از آنها ماسک عسل برزند (Brazened Honey Face Mask by Lush) است که با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
نمونه‌هایی از این نوع ماسک‌ ها هم در بازار موجود است که بعد از استفاده، نیازی به  شسته شدن ندارند. در واقع استفاده از آن‌ها راحت و بی‌دردسر است. به عنوان نمونه ماسک عسل سفورا(Sephora Honey Sheet Mask) که با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار گرفته است. یک پد پنبه‌ای پارچه ای است که در عسل خیسانده شده است و شما  به راحتی میتوانید آن را بر روی پوست خود قرار دهید.

ماسک عسل برای جوش صورتReviewed by Mehdi Alaeddini on Feb 10Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *