بهترین آرایشگاه و سالن عروس بندر عباس
بهترین آرایشگاه بندر عباس
مرداد ۳, ۱۳۹۶
مدل های شینیون عروس
آموزش شینیون ساده
مرداد ۴, ۱۳۹۶

ماسک لب

آموزش ماسک لب

ماسک لب

ماسک لب

           از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه برای زیبایی لب و رفع خشکی یا تیرگی لبها استفاده همیشگی از رژلب خطرآفرین خواهد بود . بهتر است قرمز کردن لب ها را با مواد طبیعی در خانه انجام دهید. داشتن لبهایی تیره یا خشکیده و بی رنگ اصلا خوش آیند نیست از طرفی هم استفاده از رژلب هایی با برندهای مختلف هم تنها راه چاره نیست چرا که هر روز مضرات جدیدی از مواد شیمیایی موجود در رژلب ها کشف می شود که برای سلامتی بدن همانند سم عمل می کنند .پس بهترین راه و روش استفاده از مواد طبیعی و گیاهی برای قرمز کردن لبها و رنگ و روح بخشیدن به انهاست.قرمز کردن لب

ماسک خانگی لب

  •  برای قرمز کردن لب ها آب لیمو و مقداری وازلین را با هم مخلوط کنید و در طول شب روی لبها قراردهید. در طول چند شب به صورت مکرر انجام دهید.
  •  ماست ساده با لیمو به روشن شدن و قرمزی رنگ لب کمک میکند همچنین میتوانید فقط چندقطره آب لیمو بزنید بدون ماست.
  •  شیر سرد و کمی پودر زردچوبه راه بسیار خوبی برای روشن کردنشان است! فقط کمی پودر زردچوبه را با یک قاشق چای خوری شیر سرد (از هر نوعی می تواند باشد) ترکیب کنید. حالت خمیر گونه ای پیدا خواهد کرد، این ترکیب را برای 5 دقیقه روی لب هایتان قرار دهید. این کار را برای یک تا دو هفته انجام دهید تا به وضوح زیبایی و قرمز شدن لبهایتان را ببینید.
  •  موم عسل، روغن هسته زردآلو و روغن گل اشرفی را با هم خوب مخلوط کرده و کمی با بخار آن را گرم نمایید. سپس چند قطره اسانس پرتقال به آن اضافه نمایید. می توانید این ترکیب را در ظروف شیشه ای نگهداری کنید.
  •  برای اینکه لب ها را به رنگ صورتی وبسیار نرم و درخشان در آورید ، سعی کنید به آرامی هرشب با مسواک مرطوب شده خود ،لبها را ماساژدهید اما به یاد داشته باشید این کار را به آرامی انجام دهید زیرا پوست لب بسیار نرم وحساس است . انجام این کار در داشتن لب های زیبا وصورتی بدون آرایش کمک خواهد کرد .
ماسک لبReviewed by سه رخ on Jul 26Rating: 4.5ماسک لبماسک لب چیست. فواید ماسک لب کدام است. از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه ماسک لب چه فوایدی دارد.

2 دیدگاه ها

  1. بیتا گفت:

    توی این فصل ماسک لب خیلی به درد میخوره . از کجا میتونم ماسک لب رو تهیه کنم؟

  2. هانا گفت:

    ماسک لب هم مگه داریم ؟؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *