درمان پوست آفتاب سوخته
روش های درمان پوست آفتاب سوخته
مرداد ۲۲, ۱۳۹۷
درمان موی خشک و آسیب دیده
درمان خانگی موی خشک
مرداد ۲۳, ۱۳۹۷

ماسک موخوره

ماسک درمان موخوره

ماسک موخوره

ماسک موخوره

مو نقش مهمي در زيبايي داره اما یکی از مشکلات عمده موخوره است  که باعث ظاهر بد مو ميشه هر چند راه درمان آساني هم داره. شما هم میتوانید با کوتاهی مو خود در آرایشگاه و هم با چند نوع ماسک این مشکل را رفع کنید.
از جمله ماسک های مفید ضد موخوره ماسک های زیر میباشند:
ماسک تخم مرغ: يک عدد زرده تخم مرغ رو با ۳ قاشق غذاخوري روغن زيتون و يک قاشق غذاخوري عسل مخلوط کنين. به پوست سر و مو به آرامي بمالين. موها را با کلاه يک بار مصرف بپوشونين. بعد از ۴۰ دقيقه با آب ولرم شست وشو بدين
 ماسک عسل: ۲ قاشق غذاخوري عسل، ۲ قاشق غذاخوري ماست و آب يک عدد ليمو رو با هم مخلوط کنين و به پوست و مو بمالين. اگه مواد غليظ باشه مي تونين به اون آب اضافه کنين. بعد از ۱۵ دقيقه با آب ولرم شست وشو بدين.
ماسک آب جو: آب جو براي مو بسيار مفيده. کافيه يک شيشه آب جو روي موها بريزين و بعد از ۲۰ دقيقه با آب شست و شو بدين.
ماسک مايونز: يک چهارم پيمانه سس مايونز، يک قاشق غذاخوري روغن زيتون و يک قاشق غذاخوري عسل رو با هم مخلوط کنين و به موها بمالين. بعد از ۲۰ دقيقه با آب ولرم شست و شو بدين.

ماسک موخورهReviewed by سه رخ on Aug 13Rating: 3.0ماسک موخورهمو نقش مهمي در زيبايي داره اما یکی از مشکلات عمده موخوره است  که باعث ظاهر بد مو ميشه هر چند راه درمان آساني هم داره. شما هم میتوانید با کوتاهی مو خود در آرایشگاه و هم با چند نوع ماسک این مشکل را رفع کنید.

مو نقش مهمی در زیبایی داره اما یکی از مشکلات عمده موخوره است  که باعث ظاهر بد مو میشه هر چند راه درمان آسانی هم داره. شما هم میتوانید با کوتاهی مو خود در آرایشگاه و هم با چند نوع ماسک این مشکل را رفع کنید.

3 دیدگاه ها

  1. یاکیده.ناصره گفت:

    به نظر من بهترین راه درمان مو خوره کوتاهی اون هست وگرنه بقیش بازاریابه

  2. Maryam گفت:

    من امتحان کردم عالیه

  3. هما گفت:

    ماسک تخم مرغ خیلی خوبه ولی بو میده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *