آشنایی با مزایای موس صورت
مزایای موس صورت
مرداد ۲۳, ۱۳۹۶
چند کار برای بزرگ به نظر رسیدن چشمان
چند کار برای بزرگ به نظر رسیدن چشمان قسمت دوم
مرداد ۲۳, ۱۳۹۶

ماسک پاپایا و ماست و پودر برنج برای جوانسازی پوست

جوانسازی و لایه برداری پوست با ماسک پاپایا و ماست و پودر برنج

ماسک پاپایا و ماست و پودر برنج برای جوانسازی پوست

ماسک پاپایا و ماست و پودر برنج برای جوانسازی پوست

   پاپایا به دلیل خاصیتی که دارد برای انواع پوست مناسب می باشد. این ماسک توانایی جوانسازی پوست را دارد. باکتری لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس موجود در ماست خاصیت ضدالتهابی و اثر تسکین دهندگی و آرامش بخشی دارد. این ماسک کل سطح پوست را لایه برداری و آبرسانی کرده و چهره شما را جوان تر و شاداب تر میکند.

موادلازم:
- یک سوم فنجان پاپایا
- ۳ قاشق چایخوری پودر برنج
- ۳ قاشق چایخوری ماست طبیعی
- یک چهارم فنجان عسل گرم شده
   ابتدا پاپایا و عسل را باهم مخلوط کنید و پودر برنج را به آن اضافه نمایید.  حال ماست را به مخلوط اضافه کنید و مواد را کامل با هم ترکیب کرده به صورتی که یک خمیر صاف و صورتی رنگ ایجاد شود. بعد از تهیه خمیر یک لایه نازک از آن را بر روی صورت خود زده و بعد از گذشت مدت زمان 20 دقیقه صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید. توجه داشته باشید هنگام استفاده از ماسک از مواد شوینده برای شستشوی صورت استفاده نکنید.


مطالب مرتبط:
ماسک پاپایا و عسل برای زیبایی پوست
ماسک پاپایا و ماست برای درمان موخوره
ماسک صورت پاپایا

 

ماسک پاپایا و ماست و پودر برنج برای جوانسازی پوستReviewed by سه رخ on Aug 14Rating: 3.5ماسک پاپایا و ماست و پودر برنج برای جوانسازی پوستدر این مقاله ماسکی جدید شامل میوه پاپایا، ماست و پودر برنج را به شما آموزش میدهیم که موجب پاکسازی و لایه برداری و جوانسازی پوست میشود. این ماسک حاوی مواد مغذی بوده که توسط آرایشگران و متخصصین زیبایی در آرایشگاه توصیه می شود.

دیدگاه ها بسته شده است