معرفی بهترین آرایشگاه سنندج
بهترین آرایشگاه سنندج
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۶
تمیز کردن ابروها
تمیز کردن ابروها در خانه
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۶

تأثیر مراقبت از مو در تقویت مو

تأثیر مراقبت مو

مراقبت مو

تأثیر مراقبت از مو در تقویت مو

   مو در شب رشد بیشتری داشته و خواب و استراحت کافی علاوه بر سلامتی، بر تقویت موی سر تأثیر گذار است. به توصیه پزشکان پوست و مو زیاد با موهای خود بازی نکنید و از برسهای سفت و محکم استفاده نکنید، سعی کنید شبها قبل از خواب، دست خود را در داخل موها قرار داده و پوست سر را ماساژ دهید. بدین ترتیب به برقراری منظم جریان خون و تقویت مو کمک زیادی خواهید کرد.
    به گفته آرایشگران تراشیدن موها موجب رشد بیشتر و تقویت مو نمیشود. ساختار مو مخروطی شکل بوده و پس از تراشیدن به دلیل شکلی که ایجاد میشود احساس ضخیم شدن مو به فرد دست میدهد. در حمام موها را با ملایمت شسته و سعی کنید با آب ولرم استحمام کنید. به توصیه آرایشگران هرگز از ناخن های خود برای شستم مو استفاده نکنید بلکه با نوک انگشتان کف شامپو را به کل سر انتقال دهید.
مطالب مرتبط:
بهترین روش تقویت مو
نقش شامپو در تقویت مو
عوامل آسیب زننده به موها
کاربرد طب سنتی در تقویت مو
بهترین مواد غذایی برای تقویت مو

تأثیر مراقبت از مو در تقویت موReviewed by سه رخ on May 10Rating: 4.5تأثیر مراقبت از مو در تقویت مودر این مقاله قصد داریم تأثیرات مراقبت های خاص از مو را در روند تقویت مو بررسی کرده و به شما آموزش دهیم چگونه از موهای خود مراقبت کنید تا دچار آسیب کمتری شوند.

1 دیدگاه

  1. رکسانا گفت:

    واقعا بازی با موها باعث آسیب به موها میشه؟ O_o من همیشه با موهام بازی میکنم و دور انگشتام موهامو میپیچم فکر کنم باید این عادت رو بذارم کنار

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *