مدل شینیون بافت مو
آموزش شینیون بافت مو
شهریور ۳, ۱۳۹۶
مهم ترین دلایل بوجود آمدن تبخال
دلایل بوجود آمدن تبخال
شهریور ۳, ۱۳۹۶

مراقبت های قبل از لیفتینگ صورت

توصیه های قبل از لیفتینگ صورت

مراقبت های قبل از لیفتینگ صورت

مراقبت های قبل از لیفتینگ صورت

   عمل لیفتینگ یکی از عمل های نسبتاً حساس و خاص می باشد که برای انجام آن باید از قبل با پزشک خود مشورت کنید. انجام بی رویه این عمل بر روی پوست و بدون مشورت با پزشک نتایج سوء بر روی چهره و پوست ایجاد می کند. این عمل معمولاً برای افراد 40 تا 60 سال توصیه می شود. زیرا چین و چروک های پوست در این سنین به بیشترین حد خود خواهند رسید.
   پزشکان از بیماران خود می خواهند که شب قبل از عمل لیفتینگ صورت حتماً حمام رفته و موها و سر خود را به خوبی بشونید. بعد از حمام و صبح روز عمل به هیچ وجه مواد آرایشی بر روی پوست و صورت نباشد زیرا امکان بروز عفونت را ایجاد می کند.
   به مدت زمان دو هفته قبل از عمل لیفتینگ، مصرف داروهای ایپوبروفن، ایندومتاسین، پیروکسیکام، مفنامیک اسید و آسپیرین ممنوع است. اگر به هر دلیلی لازم بود که مسکن استفاده نمایید تنها استفاده از استامینوفن ساده یا استامینوفن کدئین‌دار بلامانع می باشد.

مراقبت های قبل از لیفتینگ صورتReviewed by آرایشگاه on Aug 25Rating: 3.0مراقبت های قبل از لیفتینگ صورتقبل از انجام عمل لیفتینگ رعایت نکته های پزشکی بسیار الزامی است. در این مقاله این نوع مراقبت ها را به شما آموزش می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *