مهم ترین راه های رفع سیاهی آرنج و زانو
رفع سیاهی آرنج و زانو
مهر ۶, ۱۳۹۶
فون آرایشی
فون چیست ؟
مهر ۷, ۱۳۹۶

نحوه مراقبت از پوست خشک

مراقبت از پوست خشک

نحوه مراقبت از پوست خشک

نحوه مراقبت از پوست خشک

پوست خشک همچون کاغذ سطحی خشک داشته و دارای منافذ بسیار ریز است که این منافذ ریز مانع از ایجاد جوش در صورت خواهد شد. پوست های خشک بدلیل خشک بودن بسیار مستعد چین و چروک بوده و در فصول سرد دچار قرمزی و خارش می گردند. برای این نوع پوست باید از لوازم آرايش ملايم فاقد الكل استفاده نمایید و هر روز پوست خود را با مرطوب كننده ها تقویت کنید. برای پوست های خشک همواره از شـويـنـده هـاي مـلايــم و غير صـابوني استفاده نمایید زيرا صابون چربي پوست را از بین می برد.
سعی کنید از از كـرمـهـای حاوی آلفاهيدروكسي اسيد استفاده نمایید. اين ماده موجب پيلينگ ملايم لايه خشك و مرده خارجي پوست خواهد شـد. به گفته آرایشگران با تجربه در آرایشگاه استفاده از روغــن بادام و يا زيتون برای شستشوی صورت نیز بسيار موثر است. می توانید يـك عدد سيب را نیز رنده كرده و مدتي در يخچال قرار دهید سپس به مدت  15 دقيقه روي صورت خود قرار دهید.

نحوه مراقبت از پوست خشکReviewed by سه رخ on Sep 29Rating: 3.5نحوه مراقبت از پوست خشکپوست خشک از آن نوع پوست هایی است که نیاز به شوینده های خاص و کرم های مرطوب کننده دارد. در این مقاله نحوه مراقبت از پوست خشک را به شما آموزش می دهیم.

پوست خشک از آن نوع پوست هایی است که نیاز به شوینده های خاص و کرم های مرطوب کننده دارد.

2 دیدگاه ها

  1. عسل خانوم گفت:

    روغن بادام واقعا عالیه من استفاده کردم و خشکی پوستم تقریبا اوکی شده

  2. خانم حکیمی گفت:

    برای افرادی که پوست خشک دارن بهتره از لوازم آرایشی گیاهی برای آرایش صورت استفاده کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *