مهمترین نکات ناخن
۱۰ واقعیت شگفت انگیز در مورد ناخن ها (قسمت اول)
شهریور ۳۱, ۱۳۹۶
مهماریت علائم عفونت قارچ ناخن
علائم قارچ ناخن
شهریور ۳۱, ۱۳۹۶

نحوه مراقبت از پوست نرمال

مراقبت از پوست نرمال

نحوه مراقبت از پوست نرمال

نحوه مراقبت از پوست نرمال

پوست نرمال یکی از انواع پوست است که مراقبت از ان بسیار راحت تر از سایر انواع پوست است. پوست های نرمال نیازیبه انواع شوینده ها و لوسیون های مختلف ندارند اما برای مراقبت از ان ها باید از محصولاتی متعادل و مناسب استفاده کنید. در واقع افرادی که پوستی نرمال و  متعادل دارند جز افراد خوش شانس هستند زیرا هزینه ی زیادی بابت مراقبت از پوست خود انجام نمی دهند.
توجه داشته باشید پوست های نرمال را باید روزي دو بـار با شوينده هاي مـلايم و معتبر شستشو دهید تا گرد و غبار و آلودگی های روزانه از روی آن کاملاً پاک شود و آسیبی به بافت های پوست نرساند. برای این نوع پوست ها استفاده از مرطوب کننده ها بعد از شستشو توصیه می شود. مرطوب کننده هایی که برای این نوع پوست ها استفاده می شود ملایم و معمولی است. هنگام انتخاب مواد آرایشی برای این نوع پوست حتما دقت کنید. زیرا انتخاب اشتباه لوازم آرایشی امکان ایجاد تغییراتی را در روی پوست دارد.

نحوه مراقبت از پوست نرمالReviewed by سه رخ on Sep 22Rating: 3.0نحوه مراقبت از پوست نرمالپوست نرمال یکی از انواع پوست است که مراقبت از ان کار سختی نیست. فقط باید به نکات ریزی توجه کنید. در این مقاله نحوه مراقبت از پوست نرمال را به شما آموزش می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *