ریباندینگ مو
نمونه کارهای ریباندینگ مو
شهریور ۳۰, ۱۳۹۶
مهمترین نکات ناخن
۱۰ واقعیت شگفت انگیز در مورد ناخن ها (قسمت اول)
شهریور ۳۱, ۱۳۹۶

نحوه مراقبت از پوست چرب

مراقبت از پوست چرب

نحوه مراقبت از پوست چرب

نحوه مراقبت از پوست چرب

پوست چربربرخلاف سایر انواع پوست به دلیل چربی آن نیاز به مراقبت های خاصی دارد تا پوست دچار آسیب، جوش و لکه نشود. برای مراقبت از پوست چرب باید حتماً روزي دو مرتبه صورت را با شوينـده هـاي مـلايـم شسـتـشو دهید تا چربی سطح پوست در حد متعادل باقی بماند. سعی کنید از شوينده هاي ملايم و غير چرب و حاوي الكل استفاده نمایید و لــوازم آرايشي غير چرب را برای آرایش خود انتخاب کنید.
توجه داشته باشيد که پوست چرب نياز به مـرطـوب كــننده دارد پس سعی کنید هر روز از مرطوب کننده برای پوست خود استفاده نمایید. همچنین به توصیه آرایشگران در آرایشگاه و متخصصان پوست و مو سعی کنید صورت خود را با آب سرد شستشو دهید تا موجب بسته شدن منافذ پوست گردد. متخصصان تغذیه افرادی را که دارای پوست های چرب هستند از مصرف غذاهاي سرخ شده و شكلات منع می کنند زیرا موجب ایجاد جوش های زیر پوستی و ترشح غدد چربی خواهد شد.

نحوه مراقبت از پوست چربReviewed by سه رخ on Sep 22Rating: 3.0نحوه مراقبت از پوست چربانواع پوست ها نیاز به مراقبت دارند اما پوست چرب برخلاف سایر انواع پوست ها نیاز به مراقبت بیشتری داشته و باید نکات بسیاری را برای تعادل چربی آن رعایت کرد. در این مقاله نحوه مراقبت از پوست چرب را به شما آموزش می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *