بالم لب
بالم لب چیست؟
اسفند ۱, ۱۳۹۶
آرایش سایه روشن لبها
آرایش گرادینت لبها
اسفند ۱, ۱۳۹۶

مزایای لاک ابرو

فواید لاک ابرو

مزایای لاک ابرو

مزایای لاک ابرو

   لاک ابرو از جدیدترین محصولات آرایش ابرو است که جایگزین موقت برای تاتو و هاشور ابرو محسوب می شود. از مزایای این لاک، این است که فقط با شستن صورت پاک شده و برای خانم‌ هایی که ابروهای کم‌ حجم و کم‌ رنگ دارند و تمایلی به تتوی دائمی ندارند، بسیار مناسب است. در واقع می‌ توانید از لاک ابرو برای یک روز کامل بدون نگرانی از پاک شدن و عرق کردن پوست خود استفاده نمایید و ابروهایی پر رنگ و زیبا داشته باشید.
   با استفاده از براش لاک ابرو، مقداری از آن را روی ابروها زده و کاملا تمام ابرو را با آن پوشش دهید. سپس منتظر بمانید تا خشک شود و بعد با دست این مایع خشک شده را از ابرو جدا نمایید. بعد از جدا کردن این پوسته، مشاهده می کنید که ابروها کاملا پر رنگ شده اند و پوست زیر آن رنگ می‌ گیرد، مانند ابروی تتو شده، اما کاملا موقتی! لاک ابرو در رنگ‌ ها و تناژهای مختلفی وجود دارد و بسته به سلیقه هر فرد می‌ توان از رنگ های مختلف آن استفاده نمود. این لاک پس از شسته شدن هیچ نوع رنگی بر روی پوست باقی نخواهد گذاشت و کاملاً از پوست محافظت خواهد کرد. با استفاده از این لاک می توان نواحی خالی ابرو را به راحتی پوشش داد.

 

مزایای لاک ابروReviewed by سه رخ on Feb 20Rating: 3.0مزایای لاک ابرولاک ابرو جاهای خالی ابرو را به راحتی پر کرده و پس از شستن آن از روی پوست هیچگونه اثری از خود به جای نمی گذارد. در این مقاله مزایای این محصول آرایشی را به شما آموزش می دهیم.

لاک ابرو جاهای خالی ابرو را به راحتی پر کرده و پس از شستن آن از روی پوست هیچگونه اثری از خود به جای نمی گذارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *