بهترین ورزش آرایش عروس
ورزش آرایش عروس
اسفند ۷, ۱۳۹۵
اثر گلاب روی پوست
اثر گلاب روی پوست
اسفند ۷, ۱۳۹۵

مواد آرایشی ناخن چه هستند

مواد آرايشي ناخن چه هستند؟

مواد آرایشی ناخن

مواد آرايشي ناخن چه هستند؟

مواد آرايشي ناخن در آرایشگاه ، براي رنگ كردن ناخن، افزايش طول ناخن به طور مصنوعي يا افزايش مقاومت ناخن به كار مي‌روند اما هر کدام از این مواد می‌توانند مضراتی داشته ‌باشند.
لاک قرمز ناخن‌ها را زرد می‌کند
لاك ناخن ممکن است باعث allergic contact dermatitis شود. شخصي كه به لاك ناخن حساسيت دارد، ممكن است در انگشتان و پلك، صورت و گردن و جاهايي كه لاك ناخن زماني كه در حال خشك شدن بوده تماس داشته دچار حساسيت شود. فرمالدئيد يك تركيب آلرژي‌زاست. افراد با حساسيت به لاك ناخن مي‌توانند از لاك‌هاي hypoallergenic كه بدون فرمالدئيد هستند، استفاده كنند. لاك‌هاي قرمز رنگ ممكن است باعث زرد رنگ شدن يا بي‌رنگ شدن ناخن شوند.
مراقب کوتیکول ناخن باشید
مراقبت از كوتيكول از عفونت ناخن جلوگيري كرده و سلول‌هاي مولد ناخن را محافظت مي‌كند پس بهتر است چيده يا كوتاه نشود. کوتاه کردن ناخن‌ها باید به گونه‌ای باشد که گوشه‌های ناخن حفظ شده و خط رویش ناخن را به شکل مستقیم درآورد. کوتاه کردن اشتباه ناخن‌ها یکی از علل فرورفتن گوشت به داخل ناخن (in growing nail) است که باعث نفوذ دردناک بافت اطراف ناخن به کناره‌های ناخن می‌شود.

مواد آرایشی ناخن چه هستندReviewed by سه رخ on Feb 25Rating: 4.5مواد آرايشي ناخن در این مقاله میخواهیم بدانیم مواد آرايشي ناخن چه هستند و آیا به سلامتی ناخن آسیب میرساند؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *