آشنایی با مزوتراپی
مزوتراپی چیست؟
شهریور ۱۹, ۱۳۹۶
اشنایی با مزوتراپی سر
مزوتراپی سر
شهریور ۲۰, ۱۳۹۶

موس مو چیست؟

موس مو

موس مو چیست؟

موس مو چیست؟

موس یا فوم مو یکی از محصولات حالت دهنده مو است که به شکل کف کرم مانند از بطری خارج می شود. مواد تشکیل دهنده موس مو، مشابه ژل است با این تفاوت که در قوطی های تحت فشار قرار می گیرد و در ترکیبات آن علاوه بر مواد فعال از ماده پیشران به مقدار کم استفاده می شود. این پیشران وظیفه خارج کردن ماده و ایجاد کف را بر عهده دارد. این کف نیز به وسیله شانه روی موها پخش خواهد شد.
موس یک لایه نازک تر نسبت به ژل بر روی مو ایجاد می کند. اما قدرت نگه داری کمتر و توانایی کمتری در شکل دادن به موها را داشته و فرد در موقع استفاده از موس نسبت به ژل احساس مطبوع تری خواهد داشت. موس ها جهت قوام و ضخامت دادن به مو تولید شده اند و بیشتر به همراه سشوار مورد استفاده قرار می گیرند.
افرادی که موهای فر دارند تمایل دارند فر موهایشان را کنترل کنند ، به خصوص هنگامی كه رطوبت یا گرمای هوا بر كوتیكول های مو تاثیر گذاشته و باعث وز شدن و پف کردن موها می شوند.
برای حالت دهی و قوام بیشتر مو قبل از مصرف موس را خوب تکان دهید. قوطی را سر و ته کرده، مقداری از موس رادر کف دست خود اسپری کنید، سپس آن را به موهای خشک یا مرطوب بزنید. جهت افزایش پوشش می توانید از گرمای سشوار نیز استفاده نمایید. موهای فر، بیشتر از سایر انواع مو مستعد خشك شدن و آسیب پذیرتر شدن می باشند، به همین دلیل موهای فر برای حفظ نرمی و عدم وز شدگی به نرم كننده و حالت دهنده قوی تری نیاز دارند.

موس مو چیست؟Reviewed by سه رخ on Sep 10Rating: 3.0موس مو چیست؟موش مو یکی از محصولات آرایش مو است که برای افرادی که موهای فر دارند بیشتر توصیه می شود. در این مقاله در مورد موس مو صحبت می کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *