ماسک های رفع منافذ باز پوست
بهترین ماسک صورت برای بستن منافذ باز پوست
فروردین ۲۵, ۱۳۹۷
بهترین آرایش چشم خانمهای بالای۵۰سال
آرایش چشم خانمهای بالای۵۰سال(قسمت۳)
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷

با یک قرص موهای پرپشت و براق داشته باشید!

پرپشت شدن مو با قرص آسپرین

با یک قرص موهای پرپشت و براق داشته باشید!

با یک قرص موهای پرپشت و براق داشته باشید!

   مو یکی از جذابیت ها و زیبایی زنان محسوب می شود که عدم رسیدگی به آن ها موجب تأثیر مستقیم در چهره خواهد شد. بسیاری از خانم ها به موهای خود رسیدگی می کنند اما موهای آن ها حجم و پرپشتی مناسب را ندارد به همین دلیل به سراغ روش های مناسب برای پرپشت کردن موها می روند. برای رپشت کردن موها قرصی بسیار معجزه آسا وجود دارد. قرصی که با استفاده مکرر موها را حجیم کرده و جان دوباره می بخشد. این قرص آسپرین است، یکی از موثرترین داروهای مسکن شناخته شده در جهان قرص!
   آسپرین برای اولین بار از پوست درخت بید ساخته شد و سابقه طولانی به عنوان یک ضد درد طبیعی دارد، حتی پزشک یونان باستان بقراط (پدر طب) برای سردرد بیماران خود آن را تجویز می نمودند. اسید سالیسیلیک، ماده فعال در آسپرین می باشد که برای اولین بار توسط فلیکس هافمن شیمیداندر سال 1897 کشف شد. سالانه حدود 40 هزار تن آسپرین در جهان مصرف می شود که این مقدار آن را به یکی از رایج ترین داروهای مصرفی در دنیا تبدیل نموده است. مو یک رشته پروتئینی است که از فولیکول های موجود در لایه اپیدرم پوست رشد می کند. برای افزایش رشد این رشته پروتئینی، سه عدد قرص آسپرین را روی موی سر خود ماساژ دهید، ماده موجود در این قرص شوره سر را از بین برده و موها را ضخیم و براق می سازد. 

با یک قرص موهای پرپشت و براق داشته باشید!Reviewed by سه رخ on Apr 14Rating: 3.0با یک قرص موهای پرپشت و براق داشته باشید!پرپشت کردن و حجیم شدن موها با روش های مختلفی امکان پذیر است که یکی از این روش ها استفاده از قرص آسپرین می باشد. در این مقاله نحوه استفاده از این قرص را به شما آموزش می دهیم.

پرپشت کردن و حجیم شدن موها با روش های مختلفی امکان پذیر است که یکی از این روش ها استفاده از قرص آسپرین می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *