نحوه اپیلاسیون با وکس
اپیلاسیون با وکس
خرداد ۳۱, ۱۳۹۶
آموزش روش های خانگی برای درمان جای زخم
درمان خانگی برای از بین بردن جای زخم
تیر ۱, ۱۳۹۶

روشهای آراستن سریع مو

بهترین روشهای آراستن سریع مو در آرایشگاه

روشهای آراستن سریع مو

روشهای آراستن سریع مو

طبق نظر متخصصین زیبایی در آرایشگاه  یک آرایش سریع مو می تواند چهره تان را زیر و رو کند. همه این امکان را ندارند که هر روز یک آرایشگر حرفه ای در آرایشگاه موهایشان را بیاراید، بنابراین آرایش موی سریع و خانگی چاره ی کار شماست

  •  استفاده از سنجاق سر
    اضافه کردن یک سنجاق زینتی به دم پریشان موها می تواند یک آرایش سریع مو حساب شود. اگر وقت کافی برای آراستن دم موهایتان ندارید، افزودن یک چیز تزئینی مثل سنجاق زینتی روش ساده ای برای زیباتر کردن ظاهرتان است. موهای پشت سرتان را پایین بریزید، دم موهایتان را بیفشانید، و زینت آلات را به یک سمت موهایتان بیفزایید.
  •  موهایتان را ببافید
    بافت های متنوع می توانند مدل موهای خیلی خوبی باشند. از یک بافت حصیری رویایی گرفته تا بافت گوجه ای، بافت مو در تمام سال به روز و محبوب است. اگر عجله دارید، یک بافت شل از کنار، گزینه ی راحت و خوبی است.
  •  افزودن زینت آلات
    تزئین با گل، روبان و یا تزئینات فلزی روش های شیکی هستند برای نو کردن آرایش موهایتان. به سر کردن یک هدبند روبان شکل روی پیشانی تان راه خوبی برای یک آرایش مو به سبک غیر متعارف دهه ی ۷۰ است. یک بند فلزی به همراه یک دم اسبی صاف و صیقلی نیز یک مد نوگرایانه ی عالی ست!
  •  فرق باز کنید
    فرق باز کردن در جاهای غیر معمول می تواند ظاهرتان را تغییر دهد. اگر معمولا در موهایتان فرق کج باز می‌کنید حالا یک فرق صاف از وسط را امتحان کنید. اگر قصد دارید یک فرق موی جدید را امتحان کنید موها را با اسپری یا سرم حالت دهنده سرجایشان نگه دارید، گاهی اوقات مو تمایل به بازگشت به خوی قبلی اش را دارد.
  •  از هدبند استفاده کنید
    جلوه های تزئینی نظیر هدبند برای آراستن سریع مو عالی اند. اگر کلکسیونی از هدبند درست کنید، گزینه های زیادی برای تطبیق با لباستان در موقعیت های مختلف خواهید داشت. یک تل پهن مشکی با دم موهای آشفته هم عالی ست، و یا هدبند پاپیونی روی موهایی با فر ملایم بسیار دلنشین می شود.
  •   چین دادن مو
    چین دادن مو در ابتدا مد گذرایی به نظر می آمد، در حالی که دوباره در راهروهای فشن باب شده است! نکته ی اجرای این آرایش سریع مو این است که موها را نرم و صاف نگه دارید، نه وز و غیر قابل کنترل. مثلا چند شاخه ی جلویی مویتان را چین دهید و با یک دم اسبی به سمت پایین ببندینشان.
  •  حجم دادن به موها
    حجم دادن به موها ایده ای عالی برای یک آرایش موی سریع است. اگر موهایتان را بالا جمع می کنید، فرق سرتان را پوش دهید تا شنیونی شبیه کندوی عسل درست کنید. اگر موهایتان را باز می گذارید، با کمک اسپری حجیم کننده یا اتوی موی فردهنده، به موهایتان موج های حجیم کننده بدهید.
روشهای آراستن سریع موReviewed by سه رخ on Jun 21Rating: 4.5روشهای آراستن سریع مودر این مقاله میخواهیم بهترین روشهای آراستن سریع مو را از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. ترنم گفت:

    خیلی خوب بود به درد من خورد مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *