بهترین رنگ ابرو بدون قرمزی
رنگ ابرو بدون قرمزی
اسفند ۲۵, ۱۳۹۶
تقویت موی رنگ شده
روش های مراقبت از موهای رنگ شده
اسفند ۲۶, ۱۳۹۶

آماده سازی مو برای اتو کشیدن

آموزش اتو کشیدن مو

آماده سازی مو برای اتو کشیدن

آماده سازی مو برای اتو کشیدن

     موی صاف به راحتی و سریع با یک ابزار صاف کننده مو ، مانند اتوی مو ، صاف و لخت میشود . و نیازی نیست همیشه برای براشینگ و صاف کردن مو ی خود به آرایشگاه مراجعه کنید . اتوی موی سرامیکی از جمله دستگاه هایی است که میزان کمتری آسیب به موی شما میزند . آهنربا های سرامیکی حرفه ای منجر به ایجاد یون های منفی و گرما مادون قرمز میشوند که رطوبت مو را تا حدودی حفظ میکند .

        با استفاده از روش مناسب صاف کردن مو و استفاده از مواد مراقبت مو ی مناسب، قبل و بعد از صاف کردن مو، می توانید موهای خود را همیشه و در تمام طول روز صاف نگه دارید و موهای خود را از آسیب های گرمای اتو مو محافظت کنید. مراحل زیر را دنبال کنید تا یاد بگیرند که چطور موهایتان را برای اتوکشیدن مو آماده سازی کنید :

  • مرحله آماده سازی موهای شما برای گرما در حمام .
  • پس از دوش گرفتن، آب موهایتان را بگیرید .
  • در حالی که موهای شما مرطوب است، از سرم محافظ حرارتی یا درمان گرما استفاده کنید.
  • با سشوار موهای خود خشک کنید.
آماده سازی مو برای اتو کشیدنReviewed by سه رخ on Mar 16Rating: 3.0آماده سازی مو برای اتو کشیدنخانم هایی که موهای فر دارند و تمایل دارند برای بعضی مواقع موی صاف داشته باشند می توانند با استفاده از اتوی مو موهای خود را لخت و صاف نمایند. در این مقاله نحوه آماده سازی مو برای اتو کشیدن را به شما آموزش می دهیم.

خانم هایی که موهای فر دارند و تمایل دارند برای بعضی مواقع موی صاف داشته باشند می توانند با استفاده از اتوی مو موهای خود را لخت و صاف نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *