کاربرد برس های مو
تفاوت بین برس های مو
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۷
کراتینه گیاهی مو
ترمیم مو با کراتین گیاهی
اردیبهشت ۲۸, ۱۳۹۷

روشهای عالی برای موهای بلند و صاف و ابریشمی

ماسک ماست و آلوئه ورا

روشهای عالی برای موهای بلند و صاف و ابریشمی

روشهای عالی برای موهای بلند و صاف و ابریشمی

   زیبایی صورت و استایل خانم ها بستگی زیادی به زیبایی موها دارد. داشتن موهای نرم، بلند، صاف و ابریشمی آرزوی بسیاری از خانم ها است. البته می توان به راحتی موهای فر را صاف و ابریشمی نمود. با استفاده از روش های خانگی و استفاده از مواد طبیعی، می توانید موها را صاف و نرم و ابریشمی کنید که در این مطلب به شما آموزش می دهیم.
ماسک ماست
مواد مورد نیاز:
- ماست : یک فنجانپ
- پودر تخم شنبلیله : 2 قاشق غذاخوری
نحوه استفاده از ماسک ماست
   این 2 ماده را با یکدیگر مخلوط نمایید تا مایع نرم و صافی ایجاد گردد. سپس آن را به تمام کف سر و موها زده و مطمئن شوید که تمام موها به آن آغشته شده است. بعد از 30 دقیقه، موها را با آب ولرم و شامپوی بدون سولفات شسته و در آخر هم از نرم کننده مو استفاده کنید. هفته ای یک تا 2 بار از این ماسک استفاده نمایید تا خیلی زود زیبایی موها و رشد آنها را افزایش یابد.
   این ماسک حاوی انواع ویتامین B و مواد مورد نیاز برای تغدیه موها می باشد که به خوبی آسیب دیدگی و شفت موها را ترمیم کرده و سرعت رشد مو ها را افزایش می دهد. به علاوه برای نرم کردن تار موها و کف سر بسیار مناسب بوده و با از بین بردن خشکی مو، مانع از ایجاد شوره و پوسته شدن سر می شود. این نرمی و تغذیه مناسب، جنسی ابریشمی و فوق العاده زیبا را به موها می بخشد. 
اسپری آلوئه ورا
مواد مورد نیاز:
- برگ آلوئه ورا
- آب
- بطری اسپری کننده
نحوه استفاده از اسپری آلوئه ورا
   دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را از برگ آن خارج کرده و با دو قاشق غذاخوری آب، مخلوط نمایید. خوب این دو را با یکدیگر میکس کرده تا صاف و رقیق گردد (اگر سفت بود، کمی آب به آن اضافه نمایید). این مایع را در بطری اسپری ریخته و روی موهای شسته و خشک شده (بعد از حمام) اسپری نمایید. هفته ای 3 تا 4 بار از این اسپری فوق العاده برای زیبایی بیشتر موها و ابریشمی شدن آنها استفاده کنید.
   ژل آلوئه ورا دارای آنزیم های پروتئولیتیک بوده که برای ترمیم و بازسازی سلول های آسیب دیده کف سر بسیار مناسب می باشد. این خاصیت آلوئه ورا، می تواند به سلامت بیشتر فولیکول موها کمک کرده و رشد موها را افزایش دهد. این اسپری، یک مرطوب کننده واقعی می باشد که می تواند درخشندگی موها را بیشتر کرده و وزی و بدحالتی تارهای مو را از بین خواهد برد.

روشهای عالی برای موهای بلند و صاف و ابریشمیReviewed by سه رخ on May 18Rating: 3.0روشهای عالی برای موهای بلند و صاف و ابریشمیداشتن موهای صاف و ابریشمی آرزوی هر خانمی است که با استفاده از روش های خانگی و ماسک های طبیعی در منزل قابل انجام است. در این مقاله ماسک های طبیعی و خانگی را برای موهای صاف و ابریشمی به شما آموزش می دهیم.

داشتن موهای صاف و ابریشمی آرزوی هر خانمی است که با استفاده از روش های خانگی و ماسک های طبیعی در منزل قابل انجام است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *