شامپو مو
بهترین روش شامپو کردن مو
تیر ۲۹, ۱۳۹۷
روشهای حجم دادن به مو نازک در آرایشگاه و خانه
حجم دادن به موهای نازک
تیر ۳۰, ۱۳۹۷

چگونه مو زیبا داشته باشیم

چگونه در آرایشگاه مو زیبا داشته باشیم

مو زیبا در آرایشگاه

چگونه مو زیبا  داشته باشیم

میدانیم که داشتن موهای زیبا آرزو هرانسانی است پس برای داشتن مو زیبا به نکات زیر توجه کنید:

1. از موها مراقبت کنید. مرتبا آرایشگاه بروید و  آن ها را کوتاه کنید و بشویید و شانه بزنید.
2. از کرمهای مخصوص تقویت و درمان موها استفاده کنید. این کار باعث میشود موهای شما براق و مرطوب شوند.
3. رنگ موهایتان را حفظ کنید. اگر موهایتان رنگ شده است پس حواستان به ریشه ها باشد که هر وقت لازم شد آنها را رنگ کنید چرا که باعث بد نشان داده شدن مو می شود.
4. سعی کنید موهایتان بلند باشد. موی بلند اغلب جذاب تر است.
5. مدل موهایتان را هر چند وقت یکبار تغییر دهید. مدل موهای مختلف موهایتان را فریبنده تر می کند.

نکاتی مفید برای رنگ کردن مو:

رنگ موی کودکیتان را دوباره برگردانید

به عکس های کودکیتان نگاه کنید. این رنگ می تواند بهترین رنگی باشد که به شما می آید. اگر گذر عمر رنگ موهای شما را برده است، پس رنگ جوانیش را به آن برگردانید.

رنگ موی مناسب با رنگ چهره تان انتخاب کنید
اگر می خواهید رنگی به غیر از رنگ موی طبیعیتان داشته باشید، به رنگ پوست و رنگ چشمانتان دقت کنید.افراد با رنگ پوست و چشمان روشن می توانند طیف وسیعی از رنگ ها را انتخاب کنند ولی ممکن است رنگ تیره نامناسب سن آن ها را بیشتر نشان دهد. افراد با رنگ پوست و چشمان تیره می توانند از رنگ های تیره تر استفاده کنند و رنگی که انتخاب می کنند نباید خیلی روشن باشد. و اگر پوستی صورتی دارید رنگهایی با تن خاکستری از رنگهایی با تن طلایی برای شما بهتر هستند.
برای داشتن رنگ مو مناسب میتوانید از ارایشگر خود در آرایشگاه کمک بگیرید.
اول رنگها را امتحان کنید
رنگهای موقتی این امکان را به شما می دهند که اگر آنها را دوست نداشتید زودتر پاک میشوند.مثلا با یک یا دوبار شست و شو با شامپو پاک میشوند.رنگهای نیمه دائمی هم بین 12 تا 28 بار شست و شو از بین میروند. این رنگها آمونیاک نداشته و در نتیجه به صورت عمیق به درون ساقه مو نفوذ نمیکنند.بوسیله آنها میتوانید موهایتان را تیره کنید ویا هایلایت های قرمز و طلائی بدهید ولی نمی توانید موها را روشن تر کنید.
قبل از رنگ کردن حتما در آرایشگاه  از آرایشگر خود بخواهید تست حساسیت انجام  دهد.
برای تغییرات چشمگیر به یک متخصص مراجعه کنید.
رنگهای دائمی که معروفترین نوع رنگ مو هم هستند٬ می توانند موهای شما را به رنگی کاملا متفاوت دربیاورند.رنگ موهایی که برای مصارف خانگی تعبیه شده اند٬ طیف های وسیعی از رنگهای بلوند٬قهوه ای٬ قرمز و  ‌مشکی را در اختیار شما قرار می دهند.برای رنگهای بلوند  پلاتینیوم و یا رنگهایی که سه شماره از رنگ موی طبیعیتان بالاتر است به آرایشگاه مراجعه کنید.شاید بهتر باشد که ابتدا یک کلاع گیس را امتحان کنید تا از اینکه آیا رنگ مورد نظر را دوست داربد اطمینان پیدا کنید.بازگشتن از تغییرات بزرگ سخت است.
مراقبت های ویژه برای موهای رنگ شده
برای اینکه رنگ موی جدیدتان را سالم و درخشان نگاه دارید٬ از شامپو و نرم کننده هایی استفاده کنید که حاوی سیلیکون باشد.هنگامیکه آفتاب شدید است از یک کلاه و یا اسپری محافظت کننده در برابر خورشید استفاده کنید.اشعه ای ماورا بنفش خورشید می توانند رنگ موهای زیبای شما را کمرنگ کنند مخصوصا رنگ قرمز.

چگونه مو زیبا داشته باشیمReviewed by سه رخ on Jul 21Rating: 3.0چگونه مو زیبا داشته باشیممیدانیم که داشتن موهای زیبا آرزو هرانسانی است پس برای داشتن مو زیبا به نکات زیر توجه کنید:  از موها مراقبت کنید. مرتبا آرایشگاه بروید و  آن ها را کوتاه کنید و بشویید و شانه بزنید. از کرمهای مخصوص تقویت و درمان موها استفاده کنید. این کار باعث میشود موهای شما براق و مرطوب شوند.

میدانیم که داشتن موهای زیبا آرزو هرانسانی است پس برای داشتن مو زیبا به نکات زیر توجه کنید:

از موها مراقبت کنید. مرتبا آرایشگاه بروید و  آن ها را کوتاه کنید و بشویید و شانه بزنید.
از کرمهای مخصوص تقویت و درمان موها استفاده کنید. این کار باعث میشود موهای شما براق و مرطوب شوند.

1 دیدگاه

  1. باران.م گفت:

    سلام شما هم خدمات مو هم انجام میدید؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *