مهم ترین عوارض برنزه کردن
عوارض برنزه کردن
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶
بهترین راه زیبایی لیموترش
لیموترش برای زیبایی
خرداد ۲۹, ۱۳۹۶

رنگ کردن موهای سفید با رنگ گیاهی

آموزش رنگ های طبیعی برای موهای سفید

موهای سفید

رنگ کردن موهای سفید با رنگ گیاهی

موهای سفید را میتوان با رنگ های طبیعی پوشانده و درمان کرد. 
- چای سیاه 
یک قاشق غذاخوری چای سیاه
یک فنجان آب
چای را در یک فنجان آب جوشانده و بعد ازسرد شدن، آن را بر روی موهای سفید بزنید و سپس بشویید.هر دو هفته یکبار اینکار را انجام دهید تا موهای سفید کاملاً رنگ شوند.

- حنا
۲ قاشق چایخوری برگ چای سیاه
۴ قاشق غذاخوری پودر خالص حنا
یک قاشق غذاخوری آبلیمو
حنا را درفنجان آب بگذارید تا به مدت چند ساعت یا یک شب خیس بخورد. چای سرد را هم بعد از جوشاندن و سرد شدن به حنا اضافه کرده سپس آبلیمو را به آن اضافه کنید و مواد را باهم مخلوط کنید.این محلول را یک ساعت روی موها بزنید و سپس بشویید. هر ماه این کار را انجام دهید نا موهای سفید کامل رن بگیرند.

- مریم گلی
چند عدد برگ مریم گلی را در ۲ فنجان آب جوشانده و بعد از سرد شدن موها را با آن ماساژ دهید و بعد از 2 ساعت موها را بشویید. سپس موهایتان را به آن آغشته کنید و بعد از دو ساعت آن را بشویید.

قهوه
یک قوری کامل قهده خالص دم کرده طوری که کاملاً غلیظ باشد. بعد از سرد شدن آن را روی موها بزنید و بعد از مدت زمان 20 دقیقه موها را بشویید.  هر هفته دوبار این کار را انجام دهید تا موهای سفید کامل رنگ شوند.

رزماری و مریم گلی
یک فنجان برگ مریم گلی
۳ تا ۴ قطره روغن رزماری
۲ فنجان آب
برگ مریک گلی را مطابق روش های قبلی جوشانده و بعد از سرد شدن روغن رزماری را به آن بیفزاییداین محلول را به مدت 10 دقیقه بر روی موها ماساژ داده و سپس 10 دقیقه بعد از ماساژ موها را بشویید.

رنگ کردن موهای سفید با رنگ گیاهیReviewed by سه رخ on Jun 19Rating: 4.5رنگ کردن موهای سفید با رنگ گیاهیدر این مقاله چند رنگ گیاهی و طبیعی را به شما معرفی میکنیم که به کمک آن میتوانید موهای سفید خود را رنگ کرده و تا حدی سفیدی موها را از بین ببرید.

1 دیدگاه

  1. رویا خانوم گفت:

    رنگ با قهوه که عالیه و محشره من امتحان کردم انقدر موها خوش رنگ و طبیعی میشه که خودتونم باورتون نمیشه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *