بهترین آرایشگاه و سالن زیبایی
آرایشگاه و سالن زیبایی
دی ۱۴, ۱۳۹۵
آموزش رنگ کردن مو
روش رنگ کردن مو
دی ۱۵, ۱۳۹۵

موی زیبا عروس

مدل مو عروس

مو عروس

عروس با موهای زیبا :

     جشن عروسی شاید یکی از مهمترین روزهای زندگی هر زن ومردی باشد. همه ما برایمان مهم است در این روز به یاد ماندنی شویم و بدرخشیم. از لباس عروس و لباس داماد، آرایش صورت و مو و دسته گل عروس، ماشین عروس گرفته تا مراسم عروسی، تشریفات، عکس آتلیه و ... . معمولاً بزرگترین دغدغه برای عروس خانمها چگونگی آرایش موها و صورت است و برای آقا داماد ها از اهمیت کمتری برخوردار است. پس برای انتخاب بهترین سالن عروس و آرایشگرعروس،  وقت زیادی بگذارید و دقت خیلی زیادی به خرج دهید. چون اینروزها آرایشگاه عروس هزینه بالایی هم دارد. البته پیشنهاد میکنیم زیاد هم وسواس نداشته باشید، مطمئن باشید که در نهایت عروسی زیبا با چهره و نگاهی کاملا جدید و خاص خواهید شد.

 چند نکته که آرایشگر برای زیباتر کردن هرعروس بهتر است انجام دهد:

  •   عروس کى باید موهایش را کوتاه کند؟

       یک عروس حتما باید حدود یک ماه و نیم قبل از مراسم عروسى، موى خود را بصورت دلخواه کوتاه کند. تا با گذشت این مدت کاملا اثر قیچى از روى مو از بین برود که این کسله مى تواند روی آرایش موها تاثیر بذارد. به اصطلاح آرایشگری بگذارید موها کاملا جا بیفتد.

  • موهاى براق و حالت پذیر در روز عروسى :

     باید حتما از یک ماه قبل از مراسم مراقبت از موهایتان را شروع کنید. مثلا آووکادو را له کنید و سعى کنید آن را به شکل مایع یا خمیر درآورید، و آن را قبل از حمام به مدت ۳۰  دقیقه روى موها بگذارید. آووکادو باعث پرپشت شدن و لطافت مو مى شود. پیشنهاد دیگر این است که از شامپوى زیتون استفاده کنید یا از ماسک  مو مطابق با جنس موهایتان استفاده کنید . هفته اى ۲ یا ۳ بار بعد از شستشو با شامپو از آنها استفاده نمایید.

  • چه مدل موی براى عروسى خود مى پسندید؟

     بهتر است براى داشتن یک مدل موى مناسب برای جشن عروسى ، هربار برای مهمانی های مختلف یک مدل آرایش صورت و آرایش مو را تست کنید. این تست ها کمک میکند تا مدل مویى که به صورت و چهره شما جذاب است را پیدا کنید. همچنین از دو ماه قبل از مراسم عروسی زمانی را برای جستجو در اینترنت یا آلبوم های آرایشگاه و مراکز تخصصی عروس اختصاص دهید .

  • چه رنگ مویى برای عروس زیبا است؟

 پیشنهاد آرایشگران برای رنگ موى مناسب عروسى، رنگ هاى تیره است. به فکر این نباشید که تغییر زیاد و ناگهانى در موهایتان ایجاد کنید. درسته که عروس هایى با موهاى بلوند زیبایى خاصى دارند، اما این عروس ها را فقط در ژورنال ها به صورت مدل مى بینید. اگر رنگ مویتان روشن باشد سن شما بیشتر از داماد نشان داده خواهد شد. بهتر است از رنگ مو قهوه اى و قهوه اى سوخته استفاده شود. به طور کلى رنگ موهاى تیره مى تواند تضاد زیادى با لباس عروس ایجاد کند،و چهره شما را زیباتر خواهد کرد.

موی زیبا عروسReviewed by Pantea Paydar on Jan 3Rating:

2 دیدگاه ها

  1. nikta گفت:

    مرسی هفته آینده عروسیمه مفید بود

  2. زهرا گفت:

    نکات جالبی بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *