بهترین تبلیغ لوازم آرایشی
تبلیغ لوازم آرایشی
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷
مدل موی فر
انواع موی فر
فروردین ۲۷, ۱۳۹۷

چگونه ناخن های بلندی داشته باشم؟

روش های داشتن ناخن بلند

چگونه ناخن های بلندی داشته باشم؟

چگونه ناخن های بلندی داشته باشم ؟

            ناخن های بلند و مراقبت شده اغلب به عنوان زیبایی زنان شناخته می شوند. با این حال، برخی از مردم به سختی رشد ناخن طولانی دارند. اگر میخواهید ناخن های بلندی داشته باشید ، باید چندین کار را برای محافظت و تقویت ناخن ها انجام دهید. شما همچنین می توانید با استفاده از برخی از محصولات ویژه برای افزایش طول ناخن خود تلاش کنید. اگر ناخن های شما لجباز باشند و رشد نکنند، ویتامین ها، لاک های تقویت ناخن و ناخن های مصنوعی و کاشت ناخن ممکن است به شما کمک کنند.

حفاظت و تقویت ناخن ها :

          در یک جهت ناخن های خود را سوهان بزنید. سوهان زدن ناخن در یک حرکت عقب و جلو می توانید اشک های کوچک را در ناخن ایجاد کنید و این ممکن است منجر به شکستگی ناخن های شما شود. برای جلوگیری از این اتفاق، اطمینان حاصل کنید که ناخن های خود را فقط در یک جهت سوهان میکشید .
         فشار ناچیز را به سوهان ناخن خود اعمال کنید. سپس، سوهان را در یک جهت حرکت دهید. پس از رسیدن به پایان سوهان ناخن ، آنرا از روی ناخن خود بردارید و آن را به نقطه شروع بازگردانید.

         به کوتیکولهای ناخن تان آسیب نرسانید . زخم و برش کوتیکولهای ناخن، امکان جذب باکتری ها را دارد. این باکتری ها می توانند عفونت ناخن را ایجاد کنند. ممکن است ناخن های شما را تحریک کند . به جای اینکه به کوتیکولهای خود آسیب برسانید، سعی کنید آنها را با یک چوب کوتیکول نوک نارنجی به عقب برانید. روغنهای کاتیونی میتواند باعث نرم شدن کوتیکولهای ناخن شود . میتوانید با خیس کردن کوتیکولهای خود در یک ظرف آب گرم، کمی به نرم شدن آنها کمک کنید و آنها را نرم و سالم نگه دارید.

          برای انجام کارهای تان از ابزارها به جای ناخن استفاده کنید. یکی از دلایل شکستن ناخن ها این است که مردم از آنها برای انجام کارهایی که برای آن مناسب نیستند مانند باز کردن نوشابه ها استفاده می کنند. برای جلوگیری از شکستگی، از ناخن خود به عنوان ابزار استفاده نکنید. به جای آن از ابزار مناسب برای کار استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر شما در حال تلاش برای باز کردن یک بسته هستید، از ناخن هایتان استفاده نکنید تا نوار را از بین ببرید. یک جفت قیچی ببرید و از آنها استفاده کنید تا بسته را باز کنید. این هم خوب است که از دستکش برای شستن ظرف ها استفاده کنید یا چیزهای دیگری که ناخن ها را به آب و مواد شیمیایی برسانید، بپوشانید.

           اجازه دهید ناخن های شما نفس بکشند در برخی موارد، بهترین راه برای بازسازی ناخن ها این است که اجازه دهید آنها برای مدتی نفس بکشند. در طی چند هفته (یا چند ماه، بسته به اینکه ناخن های شما آسیب دیده اند)، بدون هیچ گونه لاک ناخن یا دیگر محصولات روی ناخن ها بمانید. این به ناخن های شما فرصتی برای بازسازی خود می دهد.
در حالی که شما اجازه می دهید ناخن های تان نفس بکشد، می توانید با استفاده از سوهان ناخن و بافر، ناخن ها خود را تمیز نگه دارید . سعی کنید یک قطره روغن زیتون را به هر یک از ناخن های خود بمالید تا یک درخشش طبیعی داشته باشید.

چگونه ناخن های بلندی داشته باشم؟Reviewed by سه رخ on Apr 16Rating: 3.0چگونه ناخن های بلندی داشته باشم؟ برای داشتن ناخن هایی بلند باید به صورت مرتب به ناخن های خود رسیدگی کنید و ناخن ها را به صورت کامل تقویت کنید. در این مقاله نحوه داشتن ناخن های بلند را به شما اموزش می دهیم.

برای داشتن ناخن هایی بلند باید به صورت مرتب به ناخن های خود رسیدگی کنید و ناخن ها را به صورت کامل تقویت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *