بهترین مزایای ماسک هلو برای پوست
مزایای ماسک هلو برای پوست
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶
مهم ترین مزایای ماست برای رشد مو
مزایای ماست برای رشد مو
مرداد ۲۱, ۱۳۹۶

پاکسازی و ترمیم ناخن سولار

پاک کردن و ترمیم ناخن سولار

پاکسازی و ترمیم ناخن سولار

پاکسازی و ترمیم ناخن سولار

پاک کردن

   برای پاک کردن سولار بر روی ناخن باید از روش پاک کردن کاشت ناخن استفاده کنید. به این صورت که به مدت ده الی پانزده دقیقه ناخن را در اَستات قرار داده تا موجب نرم شدن اکریلیک گردد. در آرایشگاه معمولا ناخن فرد داخل مایع شیمیایی قرار می گیرد اما بعضی از مشتریان ترجیح می دهند پنبه آغشته به مواد را بر روی ناخن گذاشته و دور آن را با فویل بپیچند که پنبه را بر روی ناخن نگه دارد.
   استفاده از روش دوم راحت تر بوده و آزادی عمل بیشتری ایجاد می کند. اما توجه کنید در هر دو روش باید ناخن ها را مرتباً کنترل کنید که ببینید اکریلیک نرم شده یا نه و نیازی به ماندن ناخن در این حالت هست یا خیر. پس از نرم شدن اکریلیک، می توان به راحتی آن را از روی ناخن ها پاک نمود. در آخر نیز ناخن ها رو شستشو دهید تا مواد باقی مانده از روی ناخن پاک شوند.

پرکردن و ترمیم

   زمانی که در کاشت ناخن از ناخن مصنوعی استفاده نکنید، زمان زیادی طول می کشد که بین پوست و ناخن کاشته فاصله بیفتد که این فاصله ایجاد شده هم ناشی از رشد طبیعی ناخن هاست. کاشت ناخن هر دو هفته یک بار نیاز به ترمیم داشته در حالیکه ناخن سولار هر سه هفته یک بار به ترمیم نیاز دارد. اما اگر از ناخن سولار به خوبی مراقبت شود و فرآیند انجام آن توسط آرایشگر متخصص انجام شده باشد زمان ترمیم به چهار هفته یکبار هم می رسد. توجه داشته باشید فاصله بیشتر بین ترمیم ها موجب کاهش آسیب رسانی به ناخن خواهد شد.

پاکسازی و ترمیم ناخن سولارReviewed by سه رخ on Aug 12Rating: 5.0پاکسازی و ترمیم ناخن سولارپاک کردن ناخن سولار مشابه روش پاک کردن ناخن کاشته است اما مدت زمان ترمیم ناخن سولار بیشتر از ناخن کاشته می باشد. ایت سه رخ در این مقاله نحوه پاکسازی و ترمیم ناخن سولار به شما اموزش داده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *