ماسک مو و صورت
آموزش تهیه ماسک مو و صورت
شهریور ۱۱, ۱۳۹۶
آشنایی با لاک‌های موقت
لاک‌های موقت چیست؟
شهریور ۱۲, ۱۳۹۶

نتایج عمل لیفتینگ صورت

اثرات عمل لیفتینگ صورت

نتایج عمل لیفتینگ صورت

نتایج عمل لیفتینگ صورت

   عمل لیفت صورت بر روی صورت هر فرد نتیجه متفاوتی دارد و این ناشی از عوامل فردی است. در بعضی افراد بعد از عمل تغییرات محسوس و چشمگیری ایجاد می شود و در برخی دیگر تغییرات بسیار کم و نامحسوس می باشد. این موضوع به چهره قبل از عمل و هدفی که شما و جراح معالجتان در نظر داشته اید، بستگی زیادی دارد.
   در نظر داشته باشید بعد از عمل بلافاصله انتظار تغییر نداشته باشید زیرا حداقل چندین هفته زمان لازم است که تغییرات در چهره شما تثبیت شده و خود را نشان دهد. به مرور در ماه های بعدی نیز تغییران جزئی تری را شاهد خواهید بود. به گفته بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه و متخصصان پوست نتایج حاصل از این عمل دائمی نبوده و با عواملی همچون افزایش سن، اثرات جاذبه و غیره امکان تکرار آن نیز وجود دارد. البته در بسیاری از بیماران نیز دست کم 10 سال بعد نیازی به تکرار عمل نمی باشد.

نتایج عمل لیفتینگ صورتReviewed by سه رخ on Sep 3Rating: 3.5نتایج عمل لیفتینگ صورتعمل لیفتینگ صورت نتایج مختلفی بر روی صورت هر فرد دارد و با توجه به پوست فرد نیاز به تکرار آن وجود دارد. در این مقاله قصد داریم نتایج لیفتینگ صورت را مورد بررسی قرار دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *