آموزش هماهنگی رنگ مو و ابرو
هماهنگی رنگ مو و ابرو
شهریور ۲, ۱۳۹۶
مهم ترین نکات زیبایی جوانان
نکات زیبایی جوانان – قسمت سوم
شهریور ۲, ۱۳۹۶

چند نکته که قبل از رفتن به آرایشگاه باید بدانید قسمت دوم

چند نکته که قبل از رفتن به آرایشگاه باید بدانید

چند نکته که قبل از رفتن به آرایشگاه باید بدانید

چند نکته که قبل از رفتن به آرایشگاه باید بدانید قسمت دوم

  • گاهی اوقات استفاده از اکلیل چندان هم زیبا نیست

بین روشن‌کننده و اکلیل صورت تفاوتی وجود دارد. روشن‌کننده بدون هیچ اغراقی پوست شما را روشن می‌کند اما اکلیل ها می‌توانند بدترین کابوس هر آرایشگری باشند. این اکلیل ها همه جا پخش می‌شوند؛ مگر اینکه توسط یک آدم حرفه‌ای مورد استفاده قرار بگیرند. از طرف دیگر وقتی از یک سن خاص عبور می‌کنید دیگر مناسب شما نیست.

  • آرایش غلیظ برای همه مناسب نیست

وقتی از آرایشگر خود یک مدل آرایش غلیظ می خواهید، آیا می‌دانید که حفظ این آرایش نیاز به کار زیادی دارد؟ برای یک فرد معمولی حفظ این نوع آرایش بسیار سخت است. اکثر افراد مشهور از این نوع آرایش استفاده می‌کنند و برای اینکه چنین آرایشی را حفظ کنند همراه خود یک تیم آرایشگر همراه دارند!

  • آرایشگری فقط مختص به خانم ها نیست

مخصوصاً مردانی که قرار است در یک برنامه تلویزیونی شرکت کنند، مطمئناً نیاز به استفاده از مواد آرایشی دارند تا بتوانند سیاهی و لکه‌ها را بپوشانند.

 

  • از مقایسه خود با دیگران پرهیز کنید

آرایشگری به نام والیانت می‌گوید: من تلاش می‌کنم با بهبود زیبایی طبیعی مشتری‌هایم کاری کنم تا آنها تبدیل به بهترین ورژن خودشان بشوند. من می‌خواهم آنها خودشان را قبول داشته باشند و زیبایی طبیعی و منحصر به فرد خودشان را قبول کنند.

  • مهم ترین بخش صورت ابروها هستند

ابروها صورت شما را شکل می‌دهند و زمانی عالی به نظر می‌رسند که طبیعی باشند. دست از برداشتن زیادی ابروهای خود بردارید وگرنه دیگر ابرویی نخواهید داشت. 

  • از شبکه‌های اجتماعی تقلید نکنید

لطفاً منبع طراحی ابروی خود را یوتیوب یا اینستاگرام قرار ندهید. چرا که تصاویری که در این شبکه‌ها وجود دارند ویرایش‌هایی بسیار سنگینی را پشت سر گذاشته‌اند. به جای آن، از یک متخصص بخواهید تا ابروهای شما را شکل بدهد.

  • قبل از اینکه به آرایشگاه بروید فکری به حال جوش‌های صورت خود بکنید

وجود جوش بر روی صورت چیز خوبی نیست. قبل از اینکه به آرایشگاه بروید، از آرایشگر خود در مورد جوش‌های صورت بپرسید تا روشی برای پوشاندن آنها پیدا کنید. هر آرایشگر حرفه‌ای، مجموعه‌ای از محصولات مراقبتی پوست را با خود حمل می‌کند که می‌تواند به کار شما بیاید.

  • زیبایی درمانی کار اصلی آرایشگران

والینت می‌گوید: نیرویی که پشت قدرت هنر من قرار دارد این است که می‌خواهم کاری کنم تا مردم احساس بهتری داشته باشند. من نیرو و منبع دلگرمی آنها برای شرکت در هر مراسمی هستم. من مشتری‌هایی قدیمی دارم که در غم و شادی آنها مدت زمانی طولانی شریک بوده‌ام.

  • آرایشگر خود صحبت کنید

یک جنبه‌ی مهم در آرایشگر بودن این است که بتوانید با مشتری ارتباط برقرار کنید. اگر از چیزی خوشتان نمی‌آید، صحبت کنید تا آرایشگر آن را تغییر بدهد.

  • هر آرایشگری برای شما مناسب نیست

هر آرایشگری برای نیازهای شما مناسب نیست. به دنبال آرایشگری باشید که با نیازها و استایل شخصی شما هماهنگ باشد.

 

 

 

چند نکته که قبل از رفتن به آرایشگاه باید بدانید قسمت دومReviewed by سه رخ on Aug 24Rating: 4.0چند نکته که قبل از رفتن به آرایشگاه باید بدانید بین روشن‌کننده و اکلیل صورت تفاوتی وجود دارد. روشن‌کننده بدون هیچ اغراقی پوست شما را روشن می‌کند اما اکلیل ها می‌توانند بدترین کابوس هر آرایشگری باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *