ریمو هاشور ابرو با عسل
پاک کردن تاتو ابرو با عسل
بهمن ۲۸, ۱۳۹۶
خواص گردو
خواص گردو برای پوست صورت
بهمن ۲۸, ۱۳۹۶

نکات استفاده از ریمل ابرو

ریمل ابرو

نکات استفاده از ریمل ابرو

نکات استفاده از ریمل ابرو

   ریمل ابرو به خاطر فرمولاسیون مواد تشکیل‌ دهنده‌ ای که دارد، هم به ابروها رنگ داده و هم عمل فیکساتور را برای ابروها انجام می‌ دهد. به همین دلیل ریمل ابرو همیشه در مرحله آخر آرایش انجام می شود تا هر رنگ و گردی که از سایر مواد آرایشی که روی صورت زده شده و به ابروها نشسته را پوشش دهد. نکته‌ مهم در استفاده از ریمل ابرو این است که استفاده ۲ مرتبه از ریمل ابرو حتی بافاصله زمانی کم بر روی یک ابرو کار اشتباهی است. چراکه مواد ریمل ابرو به‌ محض زدن به ابرو خشک خواهند شد و با چندین مرتبه ریمل زدن به موهای ابرو رنگ و مواد ریمل تکه‌ تکه خواهند شد و ابروها را نامنظم و به‌ هم‌ ریخته می نماید. در این حالت مجبور خواهید بود ریمل ابرو را کاملا پاک‌ کرده و مجدد ابروها را ریمل بزنید. بنابراین برای جلوگیری از چنین حالتی به‌ اندازه مجاز و در حد نرمال از ریمل ابرو استفاده نمایید.
   خانم‌ ها همیشه نگران پاک کردن مواد ریمل از روی مژه‌ های خود هستند و به هنگام خرید یکی از سوال هایی که از فروشنده می‌ پرسند نحوه شستشوی ریمل است. اما نگران نباشید، ریمل ابرو نیز مانند ریمل مژه به‌ راحتی با استفاده از پاک‌ کننده‌ های آرایشی از روی پوست پاک خواهد شد. ریمل های ابرو نیز مانند ریمل مژه دارای انواع و کاربرد مختلفی است. ریمل ابرو دارای دو نوع است. نوع ساده یا Clear برای خانم‌ هایی که ابروهای پرپشت دارند کاربرد دارد و نوع رنگی یا tinted برای خانم‌ هایی که ابروهای کم‌ پشت و کم‌ حجم دارند بیشترین کابرد را دارد. 

نکات استفاده از ریمل ابروReviewed by سه رخ on Feb 17Rating: 3.0نکات استفاده از ریمل ابروریمل ابرو از جمله محصولات آرایش ابرو است که به ابروها به صورت موقتی رنگ داده و دارای دو نوع معمولی و رنگی است. در این مقاله نکات استفاده از ریمل ابرو را به شما آموزش می دهیم.

ریمل ابرو از جمله محصولات آرایش ابرو است که به ابروها به صورت موقتی رنگ داده و دارای دو نوع معمولی و رنگی است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *