درمان پیری پوست
سبک زندگی برای جلوگیری از پیری
اسفند ۱۶, ۱۳۹۵
چگونه لکه‌های مواد آرایشی را از بین ببریم؟
چگونه لکه‌های مواد آرایشی را از بین ببریم؟
اسفند ۱۶, ۱۳۹۵

نگهداری ناخن در تابستان(قسمت۲)

نگهداری ناخن در تابستان

نگهداری ناخن در تابستان

نگهداری ناخن در تابستان

نکاتی که در یک آرایشگاه خوب برای مراقبت‌های مناسب و لازم برای ناخن که باید در طول ماه‌های تابستان به آن توجه ویژه‌ای داشت . در اینجا به 5 روش برای مراقبت از ناخن هایتان در تابستان اشاره خواهد شد و همچنین بیان می‌شود

 محافظت از ناخن‌ها

شما زمان زیادی را صرف می‌کنید تا در میان محصولات مختلف، محصولی را پیدا کنید که از پوست صورتتان در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند، پس چرا همین کار را برای محافظت از ناخن هایتان انجام نمی‌دهید؟ اشعه‌های UV نه تنها باعث خشکی ناخن شما می‌شوند، بلکه قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض آن ها، برای سلامتی مضر و خطرناک است.
خوشبختانه، تعدادی محصولات خوب و مفید وجود دارند که مانند لایه‌ای در برابر اشعه‌های UV از ناخن‌ های شما محافظت می‌کنند و شما می‌توانید آن‌ها را روی ناخن‌ های خود و یا روی لاک ناخن مورد علاقه‌تان بزنید. و ویژگی دیگر آن‌ها این است که با فیلتر کردن اشعه‌های UV و جلوگیری از آن ها، مانع از بی‌رنگ شدن ناخن‌ ها و آسیب رسیدن به آن‌ها در برابر نور خورشید می‌شوند؛ پس این محصولات فواید زیادی دارند.

غذارسانی به ناخن‌ها

کمبود رطوبت، موجب می‌شود که ناخن‌ های شما شکننده و پوسته پوسته شوند. البته تنها خورشید نیست که به ناخن‌ های شما آسیب می‌رساند، بلکه دریا، استخر، اقیانوس و مکان‌های دیگری که در آن‌ها شنا می‌کنید نیز به ناخن‌ های شما صدمه می‌زنند.
مقدار رطوبت ناخن خود را از طریق استفاده از روغن‌هایی مختلف و کرم‌های دست که سبب تغذیه پوست و بستر ناخن شما می‌شوند، افزایش دهید. همچنین بهتر است از استون و لاکپاککن استفاده نکنید؛ چرا که آن‌ها باعث خشک شدن و از دست رفتن آب و رطوبت ناخن‌ های شما می‌شوند. به جای آن ها، از لاکپاک‌‌کن‌های ملایم و غذارسان استفاده کنید.

8 دیدگاه ها

  1. sahar گفت:

    عـــــــــــــــالــــــــــی

  2. سارا گفت:

    ممنون خیلی مفید بود

  3. ستاره گفت:

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *