طراحی ناخن برای عید نوروز
مدل آرایش ناخن عید نوروز
اسفند ۱۹, ۱۳۹۶
کراتینه گرم و سرد برای مو
تفاوت کراتین گرم و سرد
اسفند ۲۰, ۱۳۹۶

هماهنگی رنگ ابرو و مو

ست کردن رنگ مو و ابرو

هماهنگی رنگ ابرو و مو

هماهنگی رنگ ابرو و مو

   یکی از بزرگترین مشکلاتی که همواره خانم ها با آن روبرو هستند هماهنگ و ست کردن رنگ ابرو با موها است. زیرا رعایت تناسب بین ر نگ مو و رنگ ابروها موجب ایجاد  زیبایی دو چندان در  ظاهر خانم ها خواهد شد. یکی از روش های یافتن رنگ مناسب برای ابرو و موها استفاده از مداد ابرو و سایه های پودری است. با استفاده از مداد ابرو و سایه های پودری حتی می توان به طور موقت ابروها را رنگ زد. اما زمانی که موها را به رنگ روشن تر رنگ می کنید,برای طبیعی نشان دادن رنگ ابروها و جلوگیری از مصنوعی بودن آنها ,می توان ابروها را رنگ کرد. برای رنگ کردن ابروها و روشن کردن آن ها باید بسیار دقت کنید و  از تماس رنگ با چشم ها و پوست حساس اطراف چشم جلوگیری کنید. در غیر اینصورت ممکن است به بینایی خود صدمه وارد کنید و یا برای جبران صدمه به ابروها و پوست هفته ها زمان نیاز باشد. 
   به طورکلی افرادی که موهای خرمایی و یا تیره مایل به مشکی دارند باید به به دنبال رنگ های مشکی و تیره برای ابروها باشند. اگر موهایی قهوه ای متوسط و یا خرمایی دارید می توانید ابروها را به همان رنگ خرمایی  و یا یک درجه تیره تر رنگ کنید. اگر ابروهای شما کم پشت است از مداد ابرو استفاده کنید. افرادی که موهای آنها قهوه ای روشن است نباید از رنگ قهوه ای تیره برای ابروها استفاده نمایند. در حالیکه خانم های با موهای بلوند می توانند از بین رنگ های بلوند تا رنگ های قهوه ای روشن به دلخواه یک رنگ را برای ابروهای خود انتخاب نمایند. 
   موهای روشن و ابروهای تیره انتخاب عاقلانه و زیبایی نیست. خانم هایی که موهای آنها پایه رنگ های قرمز دارد باید از رنگ های گرم قهوه ای برای هماهنگی موها و ابروهای خود استفاده نمایند. به طور کلی سعی کنید ابروها را در چهار پایه رنگی نسبت به موها حفظ نمایید: یا دو درجه روشن تر یا دو درجه تیره تر. این قانونی است که بسیاری از آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه زنانه از آن تبعیت می کنند. 

هماهنگی رنگ ابرو و موReviewed by سه رخ on Mar 10Rating: 3.0هماهنگی رنگ ابرو و موایجاد تناسب رنگی بین ابروها و موها موجب افزایش زیبایی چهره و طبیعی به نظر رسیدن آن خواهد شد. در این مقاله نحوه ایجاد این تناسب را به شما آموزش می د هیم.

ایجاد تناسب رنگی بین ابروها و موها موجب افزایش زیبایی چهره و طبیعی به نظر رسیدن آن خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *