مارک لوازم آرایش ارگانیک
بهترین مارک لوازم آرایش گیاهی
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷
بهترین رژیم زیبایی
رژیم زیبایی
اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۷

پاک کردن آرایش با ماسک گلاب

ماسک گلاب

پاک کردن آرایش با ماسک گلاب

پاک کردن آرایش با ماسک گلاب :

          از روغن نارگیل وگلاب برای پاک کردن آرایش میتوانید استفاده کنید. این محلول یک پاک کننده طبیعی است و شما را از شر مواد شیمیایی نجات میدهد. یکی از موثرترین و طبیعی ترمیم کننده های آرایشی گلاب، حاوی روغن است. روغن نارگیل ارزان است و بسیار مغذی برای پوست است . هم روغن نارگیل هم گلاب بصورت کامل پوست شما را تغذیه می کنند. گلاب و روغن نارگیل را می توان از عطاری یا فروشگاه مواد غذایی خریداری کرد.

         مواد تشکیل دهنده را باهم ترکیب کنید.به طور مساوی گلاب و روغن نارگیل را با هم مخلوط کنید. از آنجا که روغن نارگیل در دمای اتاق کاملا جامد است، می تواند روغن نارگیل را روی حرارت ملایم گرم کنید تا آن را ذوب کند. مانند بخار آب یا روی شوفاژ . حالا با استفاده از یک قاشق چوبی  مواد را با هم خوب مخلوط کنید.

         مخلوط به دست آمده را داخل ظرفی بگذارید که بتوانید به راحتی با یک قاشق یا انگشتان دست به آن دست پیدا کنید . روغن نارگیل در دمای اتاق سخت می شود، اما اگر بین انگشتان دست  مالش دهید، با حرارت بدن ذوب می شود. ممکن است هر بار که میخواهید از مخلوط استفاده کنید مجبور شوید آن را کمی بین انگشتان تان ماساژ دهید.

         حال ماسک را به صورت خود اعمال کنید .برای پاک کردن آرایش از چهره خود، مخلوط را به انگشتان خود بمالید یا روی پد پنبه یا توپ بپوشانید.و به مناطقی را که حاوی آرایش هستند بکشید، تا زمانی که همه آن پاک شود. ممکن است نیاز به چند توپ پنبه یا پد داشته باشید.

پاک کردن آرایش با ماسک گلابReviewed by آرایشگاه on May 11Rating: 3.0پاک کردن آرایش با ماسک گلابگلاب یکی از مفید ترین مواد طبیعی برای پاک سازی و تقویت پوست صورت است که با استفاده از آن می توان آرایش صورت را نیز پاک نمود. در این مقاله پاک کردن آرایش با ماسک گلاب را به شما آموزش می دهیم.

گلاب یکی از مفید ترین مواد طبیعی برای پاک سازی و تقویت پوست صورت است که با استفاده از آن می توان آرایش صورت را نیز پاک نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *