تقویت ابروها
پرپشت شدن ابرو
بهمن ۲۸, ۱۳۹۶
ریمل ابرو
نکات استفاده از ریمل ابرو
بهمن ۲۸, ۱۳۹۶

پاک کردن تاتو ابرو با عسل

ریمو هاشور ابرو با عسل

پاک کردن تاتو ابرو با عسل

پاک کردن تاتو ابرو با عسل

   بسیاری از خانم ها بعد از انجام هاشور و طراحی ابروها، احساس پشیمانی می کنند و برای پاک کردن آن تلاش می کنند. برای پاک کردن تاتو و هاشور ابرو روش های مختلفی وجود دارد. اما بهترین روش استفاده از روش های خانگی است که یکی از آن ها استفاده از عسل است. برای استفاده از این روش باید مقدار مساوی از ژل آلوئه ورا، ماست، نمک و عسل را به خوبی با یکدیگر مخلوط نماید تا حالت چسبناک و یکدستی پیدا کند.
   سپس این ترکیب را روی قسمت هاشور شده قرار داده و اجازه دهید به مدت 30 دقیقه روی پوست بماند و سپس آن را با آب گرم شست و شو دهید. استفاده مداوم از این روش نیز تاثیرات قابل توجهی در پاک شدن هاشور ابرو خواهد داشت. این روش توسط بسیاری از آرایشگران توصیه می شود. این روش علاوه بر پاک کردن آثار تاتو و هاشور از روی پوست موجب تقویت پوستن نیز خواهد شد و هیچگونه عوارضی برای پوست ایجاد نمی کند. 

پاک کردن تاتو ابرو با عسلReviewed by سه رخ on Feb 17Rating: 3.0پاک کردن تاتو ابرو با عسلعسل یکی از طبیعی ترین مواد برای پاک کردن جای تاتو و هاشور ابرو است که علاوه بر پاک کردن آثار تاتو، موجب تقویت پوست نیز خواهد شد. در این مقاله نحوه استفاده از این ترکیب را به شما آموزش می دهیم.

عسل یکی از طبیعی ترین مواد برای پاک کردن جای تاتو و هاشور ابرو است که علاوه بر پاک کردن آثار تاتو، موجب تقویت پوست نیز خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *