آرایش دانشجویی
آموزش آرایش صورت روزانه
بهمن ۲۵, ۱۳۹۶
فواید کاشت ناخن ژل
مزایای کاشت ناخن ژل
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶

مراحل انجام پدیکور آقایان

پدیکور ناخن مردان

مراحل انجام پدیکور آقایان

مراحل انجام پدیکور آقایان

مرحله اول: آماده کردن وسایل و ابزار مورد نیاز برای پدیکور
برای انجام پدیکور باید ابزار و وسایل لازم را تهیه کنید و سپس انجام این کار را به صورت حرفه ای آغاز کنید. وسایل لازم شامل: 
- یک وان کوچک برای خیساندن پاها در آن
- نمک حمام
- سنگ پا
- ناخن گیر، سوهان، ابزار مخصوص برای تمیز کردن کوتیکول ناخن
- کرم مرطوب کننده پا
- حوله خشک و تمیز
مرحله دوم: ریختن آب گرم درون وان کوچک برای خیس کردن پاها
یک وان کوچک که پاها به راحتی درون آن جا شود را پر از آب گرم کرده و یک قاشق نمک حمام درون آن بریزید. آب گرم و نمک حمام به نرم شدن پوست پا کمک می کند. پاها را به مدت 10 تا 15 دقیقه درون آب گرم قرار دهید.
مرحله سوم: از بین بردن پوست مرده و آلودگی ها از کف پا
در این مرحله با استفاده از یک سنگ پا، کف پا را به آرامی ماساژ داده  تا تمام پوست های مرده، خشک شده و آلودگی های موجود در کف پا از بین برود. اگر ترک های پا بسیار عمیق باشند با یک بار پدیکور کردن از بین نخواهند رفت و نیاز است این کار را هر هفته و به مدت چند ماه انجام دهید تا به مرور پوست پا نرم و لطیفی داشته باشید. پس از اینکه پاکسازی پا با سنگ پا به پایان رسید باید پاها را خشک کرده و شست و شو دهید. 
مرحله چهارم: کوتاه کردن ناخن پا
با استفاده از ناخن گیر ناخن های پا را کوتاه کنید البته در نظر داشته باشید که حتما ناخن ها را به صورت مستقیم کوتاه نمایید. سپس آلودگی های موجود در زیر ناخن را با استفاده از ابزار مخصوص تمیز کردن ناخن از بین برده و ناخن ها را تمیز کنید. 
مرحله پنجم: مرتب کردن کوتیکول ناخن
به وسیله ابزار مخصوص مرتب کردن کوتیکول ناخن، تمام قسمت های اضافی در اطراف ناخن را به عقب کشیده و کوتیکول ناخن را مرتب نمایید. توجه کنید که این کار را حتما بسیار آرام انجام بدهید، زیرا کوتیول ناخن بعد از خیس شدن پاها نرم می شود و ممکن است در اثر فشار زیاد دچار آسیب گردد.
مرحله ششم: استفاده از سوهان و بافر برای ناخن پا
به وسیله یک سوهان یا بافر تمام قسمت های ناخن پا را صاف و مسطح نمایید تا هر گونه قسمت اضافی ناخن از بین رفته و ناخن ها مرتب و یکدست شوند.
مرحله هفتم: ماساژ دادن پا با کرم مرطوب کننده پا
کرم مرطوب کننده پا را روی تمام قسمت های پا زده و سپس آن را به آرامی ماساژ دهید. با این کار آرامش و نرمی را برای پاهای ایجاد می کنید. در آخر بعد از به پایان رسیدن پدیکور ناخن از یک جوراب نخی تمیز استفاده نمایید تا نرمی و لطافت پوست پا حفظ گردد.

مراحل انجام پدیکور آقایانReviewed by سه رخ on Feb 15Rating: 3.0مراحل انجام پدیکور آقایانمراحل انجام پدیکور ناخن پا برای آقایان همچون پدیکور ناخن خانم ها می باشد اما با این تفاوت که نیاز به دقت و سوهان کشی زیادی دارد تا سلامت ناخن های پا حفظ شود. در این مقاله پدیکور ناخن های پای مردان را به شما آموزش می دهیم.

مراحل انجام پدیکور ناخن پا برای آقایان همچون پدیکور ناخن خانم ها می باشد اما با این تفاوت که نیاز به دقت و سوهان کشی زیادی دارد تا سلامت ناخن های پا حفظ شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *