فواید ماسک ماست برای صورت
ماسک ماست
مرداد ۲۲, ۱۳۹۶
آشنایی با مزایای موس صورت
مزایای موس صورت
مرداد ۲۳, ۱۳۹۶

راه هایی پرپشت نشان دادن مو قسمت چهارم

بهترین راه های پرپشت نشان دادن مو

راه هایی پرپشت نشان دادن مو

راه هایی پرپشت نشان دادن مو قسمت سوم

  • محرک‌­های رشد مو را از مراکز معتبر خریداری کنید

کم ‌پشتی مو یکی از رایج‌­ترین مشکلات در بین آقایان است. برای همین شرکت‌­های متعددی راه‌حل‌های مختلفی را ارائه می­‌دهند، اما بسیاری از این فروشنده‌­ها کالایی فاقد اعتبار و یا کم اثر را ارائه می­‌کنند، بنابراین محصولات را از مراکز معتبر خریداری نمایید تا پول­‌هایتان را بیهوده از دست ندهید.

  • از هزینه‌­ها مطلع باشد

همان‌طور که قبلا نیز گفته شد این عمل بسیار پرهزینه بوده و اغلب توسط بیمه پشتیبانی نمی­‌شود‌‌. آماده باشید، زیرا قرار است هزینه­‌ی گزافی را پرداخت کنید اما قبل از آن مطمئن شوید که پرپشتی موها ارزشش را دارد‌.

  • دستورالعمل زیر را مطالعه کنید

 محصولات محرک رشد معمولا چندین روش را معرفی می­‌کنند که ممکن است برای عده­‌ای مضر باشد و یا اگر به‌درستی اعمال نشود سلامت مو را به خطر می­‌اندازد. حتما قبل از استفاده از این محصولات دستورالعمل و موارد منع مصرف آن‌ها را به دقت بخوانید. برخی از محصولات غرایز مردانه را کاهش می­‌دهند، پس برچسب عوارض را مطالعه کنید و بدانید که عوارض جانبی این محرک­‌ها چه خواهد بود. محصولاتی که شامل فناسترید هستند برای زنان شیرده و باردار خطر جدی دارند. برای همین این قرص‌­ها را در دسترس نگذارید تا به اشتباه مصرف نشوند.

  • طبق روش مصرف عمل کنید

 محرک­‌های رشد مو را مطابق با دستورالعمل روی بسته‌بندی استفاده کنید و آن­‌ها را دقیقا روی نواحی کم‌پشت اعمال کنید. معمولا لازم است که مواد را دو بار در روز، به مدت سه الی پنج دقیقه روی سرتان ماساژ دهید. توجه داشته باشید که این راهکار تنها برای برخی از محصولات کاربرد دارد، همچنین معمولا ۱۲ تا ۱۶ هفته طول می­‌کشد تا نتیجه­‌ی مطلوب حاصل شود، برای همین انتظار درمان سریع را نداشته باشید.

  • مزایا و معایب عمل کاشت مو آگاه باشد

 این عمل بسیار مهم بوده و نیازمند بررسی و توجه بسیاری است. اگر کم‌­پشتی موهایتان خفیف است، نیازی به عمل نخواهید داشت. در ضمن این فرایند بسیار پرهزینه بوده و اغلب دارای عوارض جانبی دردناکی است. سعی کنید قبل از شروع فرایند درباره­‌ی این عمل اطلاعات کافی کسب کنید.

  • ببینید که آیا رنگ کردن موها می­‌تواند فایده دارد یا نه

 گاهی تیره‌تر کردن مو، آن‌ها را پرپشت‌­تر نشان می‌­دهد. اگر فکر می­‌کنید که این راهکار برای شما نیز موثر است، رنگ مویی را انتخاب کنید که نزدیک به رنگ موی طبیعی شماست و آن را مطابق با دستورالعمل استفاده نمایید. مراقب باشید رنگی انتخاب نکنید که خیلی تیره­‌تر از رنگ موهای خودتان است؛ زیرا مشخص میشود که  از محصولات آرایشی و دارویی استفاده نموده‌­اید. علاوه بر آن، اگر اختلاف رنگ ریشه با رنگ مو زیاد باشد، ممکن است حتی موها کم­‌پشت‌­تر جلوه کنند.

  • مشاوره‌­ای با یک جراح متخصص

متخصص کاشت مو می‌­تواند تاثیر عمل روی کم‌­پشتی موها را برایتان بازگو کند. همچنین مشورت با یک متخصص شما را با محدودیت­‌ها، عوارض و هزینه­‌ی این عمل آگاه می‌سازد.

 

 

راه هایی پرپشت نشان دادن مو قسمت چهارمReviewed by سه رخ on Aug 13Rating: 4.5راه هایی پرپشت نشان دادن مو آرایشگاه توصیه میکنند که محرک‌­های رشد مو را از مراکز معتبر خریداری کنید کم‌پشتی مو یکی از رایج‌­ترین مشکلات در بین آقایان است. برای همین شرکت‌­های متعددی راه‌حل‌های مختلفی را ارائه می­‌دهند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *