آموزش ماسک و اسکراب خانگی برای لایه برداری پوست
ماسک و اسکراب خانگی صورت (قسمت دوم)
تیر ۱۳, ۱۳۹۶
اصلاح صورت مردان
اصلاح موهای صورت آقایان
تیر ۱۴, ۱۳۹۶

راه هایی پرپشت نشان دادن مو قسمت اول

راه هایی پرپشت نشان دادن مو

راه هایی پرپشت نشان دادن مو

راه هایی پرپشت نشان دادن مو - قسمت اول

  • بالا بودن دمای آب شست و شو
    هیچ‌وقت موهای خود را با آب داغ نشویید. شستن شامپو و نرم­‌کننده با آب داغ می­‌تواند فولیکول‌های مو را از بین برده و یا کم‌­حجمی آن را تشدید کند.
  • محصولات حجم دهنده
    برخی آقایان معتقدند که شست‌وشوی منظم مو باعث نازک‌­تر شدن و یا ریزش آن‌ها می­گردد. اما این طور نیست. موهای شسته نشده و چرب به یکدیگر می­‌چسبند و به این ترتیب پوست سر بیشتر نمایان است. پس شوینده‌­ای را پیدا کنید که حجم موهایتان را به حداکثر می­‌رساند. بسیاری از نرم‌کننده‌ها و شامپوها حاوی محرک فولیکول با فرمول پلیمری مخصوص هستند که حجم مو را زیاد می­‌کنند و می­‌توان آن‌ها را به‌طور منظم مصرف کرد. البته قبل از آن‌که راهکاری را برای بعد از استحمام در نظر بگیرید، از موثر بودن شامپوها و نرم‌کننده‌ها اطمینان پیدا کنید.
    برای گرفتن بهترین نتیجه، نرم­‌کننده و یک شامپوی حجم دهنده را با یکدیگر ترکیب کنید. معمولا ترکیب پیشنهادی روی برچسب محصولات حجم دهنده نوشته شده است.نرم‌­کننده و شامپوهای حجم دهنده تنها ظاهر موها را پرپشت نشان می‌­دهند. شما باید بتوانید تفاوت را در حجم موهایتان، هنگام خشک کردن و یا حالت دادن آن‌ها و بعد از مصرف این محصولات، احساس کنید.
  • محصولاتی که موجب خشکی مو می­‌گردند
    حجم دهنده‌هایی که باعث خشکی و شکنندگی موهایتان می­شوند گزینه­‌ی مناسبی نیستند. هر چه موها منعطف­‌تر و نرم­‌تر شوند، تاثیر این محصولات بیشتر است.
  • از نظر دیگران استفاده کنید
     هنگامی‌که حالت موهایتان را برای رسیدن به حجم بیشتر عوض می‌کنید، بهتر است از دیگران نیز درباره­‌ی مدل موی جدید خود بپرسید. گاهی ممکن است بیش از حد به موضوع اهمیت داده باشیم و قدرت تشخیصمان را از دست بدهیم. از یک دوست و یا آشنای قابل اعتماد بخواهید درباره‌ی حالت جدید موهایتان نظر دهد تا واقعا بفهمید روش‌ها تاثیری داشته‌اند یا خیر.
    لازم به ذکر است که گاهی اوقات موهای کم‌­پشت بیشتر به شما می‌آید. از آن‌جایی که این کم‌حجمی مربوط به شماست، مطمئن شوید که راه‌حل آن نیز کاملا به خودتان مربوط خواهد شد.
  • استفاده از سشوار
    موهای خشک، پرپشت‌­تر دیده می­‌شوند بنابراین بعد از مصرف محصولات حجم دهنده، موهای خود را با سشوار خشک کنید.
  • استفاده از حجم دهنده‌ها به صورت مداوم
    با این که واکس مو، فوم، اسپری و ژل‌ها نقش بسزایی در پرپشت نشان دادن موها دارند؛ اما اثر آن­‌ها همیشگی نیست. شما به برنامه‌ای منسجم و دائمی برای گرفتن بهترین نتیجه احتیاج دارید. برای استفاده‌­ی محصولات حجم دهنده بهتر است از طریقه­‌ی مصرف آن پیروی کنید. معمولا استفاده­‌ی بیش از حد آن‌ها موجب از بین رفتن درخشندگی مو و ریزش موضعی می­‌گردد، پس بهتر است مقدار توصیه شده و حتی کمتر از آن را به موها بزنیم. اغلب حجم دهنده‌ها از فرمول‌های مرطوب­‌کننده در ساختارشان استفاده می­‌کنند که به پوشش فولیکول موها کمک می­‌کند.

راه هایی پرپشت نشان دادن مو قسمت دوم 

راه هایی پرپشت نشان دادن مو قسمت اولReviewed by سه رخ on Jul 5Rating: 4.5راه هایی پرپشت نشان دادن مو آرایشگاه ها توصیه می کنند که هیچ‌وقت موهای خود را با آب داغ نشویید. شستن شامپو و نرم کننده با آب داغ میتواند فولیکول‌های مو را از بین برده و یا کم‌ حجمی آن را تشدید کند

1 دیدگاه

  1. قادری گفت:

    این روش ها موقتیه یا نه همیشگیه؟؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *