تفاوت شامپو و کاندیشنر
فرق شامپو و کاندیشنر
خرداد ۸, ۱۳۹۶
تعریف بوتاکس مو از دید متخصصین آرایشگاه
بوتاکس مو
خرداد ۹, ۱۳۹۶

درمان پف چشم – قسمت دوم

راه های درمان پف چشم

درمان پف چشم

درمان پف چشم - قسمت دوم

راه‌های درمانی خانگی چشم‌های پف کرده از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه

  • سیب زمینی
    سیب زمینی هم توانایی درمان چشم‌های پف کرده را دارد! محصولات غده‌ای در طب سنتی اروپا برای تسکین درد مفاصل، سردرد و دیگر شرایط التهابی مورد استفاده قرار می‌گرفت. نشاسته ی سیب زمینی هم بعنوان یک عامل ضد التهاب برای کاهش چشمان تحریک شده عمل می‌کند. یک سیب زمینی را پوست کنده، بشویید و خشکش کنید، سپس با کوچکترین اندازه‌ای که می‌توانید رنده اش کنید.
    حالا بجای اینکه آنرا در روغن سرخ کنید، سیب زمینی رنده شده را بر روی یک پارچه تمیز ریخته و پارچه را تا بزنید تا یک ضماد درست شود. حالا ضماد را برای ۱۵ دقیقه بر روی چشمانتان قرار دهید.
  • آب سرد
    در مواقعی که زمان زیادی ندارید تا با چای کیسه ای و برش های خیار به التیام چشمانتان بپردازید، اما مأیوس نشوید. آب سرد در چنین مواقعی به خوبی جوابگو خواهد بود. چند کف دست آب سرد به صورتتان پاشیده و آنرا بشویید تا صورتتان بدرخشد. ممکن است برایتان یک صبح شوک آور باشد، اما بدانید که سردی، باعث انقباض رگ‌های خونی و در نهایت کاهش پف صورت و چشمانتان خواهد شد.
    از دید متخصصین پوست در آرایشگاه  این کار تنها ۱۰ ثانیه بیشتر وقت شما را نمی‌گیرد. اگر برایتان ممکن بود، این کار را در طول روز تکرار کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.
  • نوشیدن آب
    آب، یک منجی است! آب حتی به کاهش پف چشم‌ها کمک چشم گیری می‌کند! حتما هر روز حداقل ۸ لیوان آب بنوشید و نوشابه، قهوه یا نوشیدنی های شیرین دیگر را جایگزین این ۸ لیوان نسازید. زمانی که بدن انسان، آب از دست داده باشد، مانند بدن شتر، آب را برای استفاده در مدت زمان بیشتری ذخیره خواهد کرد! اما به ازای کوهان شتر، آب در اطراف چشم ذخیره خواهد شد. با هیدراته نگاه داشتن بدن به اندازه ی کافی، سیستم بدن به حالت بقا تغییر شکل نخواهد داد و طبیعتا چشمان شما هم پف نخواهد کرد.
  • نمک
    از دید متخصصین پوست در آرایشگاه نمک برای چشم مفید است. نصف قاشق چای خوری نمک را در یک لیتر آب گرم هم بزنید، پنبه های توپی یا پد صورتتان را در محلول فرو برده، سپس دراز بکشید، چشم‌هایتان را ببندید و پد را به پلک هایتان بمالید. زمانی که پد ها روی چشمان شماست، حداقل ۱۰ دقیقه استراحت کنید. اثر تورم چشم‌های شما از بین خواهد رفت.
درمان پف چشم - قسمت دومReviewed by سه رخ on May 29Rating: 4.5درمان پف چشمدر این مقاله میخواهیم بهترین راه های درمان پف چشم از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه بررسی کنیم

1 دیدگاه

  1. نگین گفت:

    من از سیب زمینی استفاده کردم واقعا جواب داده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *