مهم ترین نکات زیبایی پوست با ورزش
زیبایی پوست با ورزش
مرداد ۲۶, ۱۳۹۶
مهم ترین ترفند های آرایش عروس از زبان آرایشگرانترفند های آرایش عروس از زبان آرایشگران
ترفند های آرایش عروس از زبان برترین آرایشگران
مرداد ۲۷, ۱۳۹۶

قرمز شدن لب

بهترین راه قرمز شدن لب

قرمز شدن لب

قرمز شدن لب

از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه برای زیبایی لب و رفع خشکی یا تیرگی لبها استفاده همیشگی از رژلب خطرآفرین خواهد بود . بهتر است قرمز کردن لب ها را با مواد طبیعی در خانه انجام دهید.

  • ماساژ با روغن زیتون
    قبل از حمام، کمی روغن زیتون را به کمک یک پد پنبه ای به لب های خود بمالید. بعد از چند دقیقه لب های خود را بشویید و بگذارید خشک شوند. با این عمل، به هیچ بالم لب ی در تمام طول روز، نیاز ندارید.
  •  اسکراب لب خانگی
    1 قاشق چای خوری قند سائیده شده را با یک قاشق چای خوری عسل ویک قاشق چای خوری آب لیمو مخلوط کنید تا اسکراب خانگی برای لب های شما ساخته شود . این مخلوط را خوب به هم بزنید سپس برای یک تا دودقیقه لب های خود را با آن ماساژ دهید. تیرگی و ماتی لب ها از بین خواهد رفت ولب های شما به رنگ صورتی قبل در خواهد آمد .
  •  گل سرخ برای قرمز کردن لب ها
    چهار یا پنج عدد گلبرگ رز قرمز را کاملا له کنید و لب های خود را با آنها بپوشانید. گلبرگ ها نه تنها فورا باعث قرمز شدن لب می شوند بلکه آن را نرم و صاف نیز می کنند. روزانه این عمل را 2 تا 3 بار انجام دهید. شما می توانید با مخلوط کردن گلبرگ های خرد شده با خامه شیر ( سرشیر) بالم لب تهیه کنید. فقط کافیست آنها را کاملا با هم مخلوط کرده و به مدت 20 دقیقه روی لب های خود قرار دهید. سپس لب های خود را بشویید. با این کار، لب ها نرم می شوند.
قرمز شدن لبReviewed by سه رخ on Aug 17Rating: 4.5قرمز شدن لببرای قرمز کردن لب ها بدون آرایش چه کنیم؟ از دید متخصصن زیبایی در آرایشگاه قرمز شدن لب را بررسی کنیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *