پدیکور ناخن
راه های ماندگاری پدیکور
شهریور ۷, ۱۳۹۶
مهم ترین ویژگی لاک ژلیش
ویژگی لاک ژلیش
شهریور ۷, ۱۳۹۶

ماسک خیار برای رفع تیرگی دور چشم

مهم ترین خواص ماسک خیار برای رفع تیرگی دور چشم

ماسک خیار برای رفع تیرگی دور چشم

ماسک خیار برای رفع تیرگی دور چشم

          هیچ چیزی بهتر از خیار نمی‌تواند به کمک چشم‌ها بیاید. کافی است هفته‌ای سه تا چهار بار از دو حلقه خیار با پوست یا از پوست خیار به شکل نواری پهن استفاده کرده و در آرامش و به حالت خوابیده روی چشمانتان بگذارید. پس از ۱۰ دقیقه صورت خود را با آب سرد بشویید. البته اگر می‌خواهید برای چشم‌ها سنگ تمام بگذارید، از ماسک خیار و گلاب استفاده کنید.

  • یک عدد خیار
  • ۳-۴ قاشق غذاخوری گلاب خالص

برای تهیه این ماسک کافی است یک خیار را با پوست یا بدون پوست رنده کرده و آن را درون ۳ تا ۴ قاشق غذاخوری گلاب خالص خیس کنید. سپس این ترکیب را روی پلک‌ها، اطراف چشم و گودی چشم بگذارید و اجازه دهید به‌ مدت ۱۵ دقیقه به همین صورت بماند. نکته مهم آن است که خیار را به‌خوبی بشویید مراقب باشید پلک‌هایتان به‌خوبی بسته باشد تا آب این ماسک وارد چشم‌هایتان نشود. سپس این ماسک را با دستمال مرطوب از روی چشم‌ها برداشته و صورتتان را با آب نسبتا خنک بشویید.

ماسک خیار برای رفع تیرگی دور چشمReviewed by سه رخ on Aug 29Rating: 3.5ماسک خیار برای رفع تیرگی دور چشمدر این مقاله میخواهیم بدانیم ماسک خیار برای رفع تیرگی دور چشم را بررسی کنیم.مهم ترین فواید ماسک خیار برای رفع تیرگی دور چشم از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه کدام است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *