موس صورت یا کرم پودر؟
تفاوت موس و کرم پودر
شهریور ۴, ۱۳۹۶
بهترین نکات نگهداری مو در طول شب
نگهداری مو در طول شب
شهریور ۵, ۱۳۹۶

ماسک دارچین و عسل

بهترین طرز ساخت ماسک دارچین و عسل

ماسک دارچین و عسل

ماسک دارچین و عسل

               از دید متخصصین پوست در آرایشگاه ماسک دارچین و عسل برای مقابله با آکنه یا جوش صورت عالی بوده، یکی از ارزانترین و بهترین ماسکهای طبیعی برای از بین بردن جای آکنه و مقابله با جوش صورت، بدون استفاده از لیزر و یا استفاده از داروها و لوسیونهای شیمیائی و به تبع آن درمانهای پرهزینه است و معمولا برای پوستهای چرب استفاده میشود، البته برای پوستهای دیگر هم میتوان از آن استفاده نمود. این ماسک قابل خوردن است و برای بدن بسیار مفید میباشد.

مواد لازم:

  • پودر دارچین 3 قاشق چایخوری
  •  عسل به مقدار لازم

روش تهیه :  
          دارچین و عسل را با هم مخلوط کنید تا یک مرهم قابل استفاده به شکل خمیر به دست آید. شما میتوانید ماسک را در نواحی جوش زده و یا کل صورت اعمال کنید، بهترین زمان استفاده از ماسک دارچین و عسل، قبل از خواب میباشد. خمیر حاصل شده را با کمی آب مخلوط کرده و به مدت 15 تا 20 دقیقه روی صورت خود قرار دهید. این ماسک را قبل از خواب استفاده کنید و صبح زود با آب ولرم صورت خود را شستشو دهید. این ماسک برای رفع جوش صورت، باید برای دو هفته مورد استفاده قرار بگیرد. با وجود اینکه ماسک دارچین و عسل نتایج خیلی خوبی برای رفع جای جوش دارد اما شما باید صبور باشید چون نتایج آن به صورت آنی نیستند.

ماسک دارچین و عسلReviewed by سه رخ on Aug 27Rating: 3.5ماسک دارچین و عسلدر این مقاله میخواهیم طرز تهیه ماسک دارچین و عسل را بررسی کنیم. فواید ماسک دارچین و عسل از دید متخصصین زیبایی در آرایشگاه چیست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *