آموزش آرایش مات و شیک
آموزش آرایش مات
شهریور ۸, ۱۳۹۶
آشنایی با مانیکور
مانیکور چیست؟
شهریور ۸, ۱۳۹۶

روش های چاقی صورت با روغن زیتون

روش های چاق کردن صورت

روش های چاقی صورت با روغن زیتون

روش های چاقی صورت با روغن زیتون

روغن زیتون یکی از مهمترین و مؤثرترین روغن های گیاهی در سلامتی بدن انسان است. روغن زیتون علاوه بر زیبایی و ترمیم و تقویت پوست و مو موجب چاقی صورت نیز می شود. پلی فنول موجود در روغن زیتون وظیفه حفاظت پوست در مقابل آسیب های نور آفتاب را بر عهده دارد. روغن زیتون خاصیت ارتجاعی داشته و پوست را نرم و شفاف میکند و مانع از خشکی پوست می شود. روغن زیتون بعنوان پاک کننده های پوستی نیز قابل استفاده می باشد. نصف فنجان روغن زیتون را با یک تکه صابون و دو قاشق غذاخوری گلیسیرین و دو قاشق غذاخوری آب درون مخلوط کن باهم ترکیب کنید. در طول روز 2 تا 3 مرتبه این ماسک را روی پوست خود بگذارید. آرایشگران در آرایشگاه از این ماسک برای پوست های حساس، چرب، خشک و آکنه دار استفاده می کنند. هرچقدر پوست چرب تر باشد، پرتر به نظر می رسد. استفاده از روغن زیتون موجب ایجاد شفافیت و درخشندگی سطح پوست می شود.

لایه بردار پوست

روغن ژیتون یکی از قوی ترین لایه بردارهای طبیعی است که منافذ پوست را پاکسازی کرده و موجب ترمیم بافت های آسیب دیده پوست می شود. ابتدا صورت خود را با یک پنبه خیس نمدار کنید سپس با روغن زیتون ماساژ داده و با مقداری شکر را بر روی پوست خود ماساژ دهید. با استفاده از این روش سلول های مرده سطح پوست خود را جدا میکنید و پوست خود را درخشان تر میکنید. حتی می توانید روغن زیتون را بعنوان کرم شب استفاده نماید. یک سوم فنجان آب و یک سوم فنجان سرکه و نصف فنجان روغن زیتون را با هم ترکیب کرده و قبل از خواب به پوست خود بزنید. این کرم رنگ پوست شما را تغییر داده و موجب شفافیت و تأمین سلامت پوست خواهد شد.

 

روش های چاقی صورت با روغن زیتونReviewed by رخساره on Aug 30Rating: 3.5روش های چاقی صورت با روغن زیتونروغن زیتون یکی از طبیعی ترین روغن های موجود می باشد که به عنوان لایه بردار و پاک کننده صورت کاربرد دارد. علاوه بر این مصارف از روغن زیتون بعنوان روشی برای چاقی صورت استفاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *