ماسک عسل و تمشک و آلوئه ورا
رفع تیرگی لب با عسل و تمشک و آلوئه ورا
اسفند ۵, ۱۳۹۶
درست کردن رنگساژ مو
آموزش ساخت رنگساژ مو
اسفند ۵, ۱۳۹۶

بزرگ نشان دادن چشمها با آرایش

آموزش آرایش چشم

بزرگ نشان دادن چشمها با آرایش

بزرگ نشان دادن چشمها با آرایش

   اندازه چشم ها نیز مانند سایر اعضای بدن در تمام افراد متفاوت است. اگر تمایل دارید بعد از آرایش کردن چشم هایی بزرگ تر و درشت تر داشته باشید می توانید از چند ترفند و نکته آرایشی استفاده کنید و چشم هایی زیباتر و جذاب تر داشته باشید.در ادامه این ترفندها را به شما آموزش می دهیم.
1. آرایش ابرو: مدل و آرایش ابرو نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره و همچنین زیبایی چشم ها دارد. پس اگر قصد دارید چشم های شما  بزرگتر از حالت طبیعی باشد ابتدا باید ابروهای خود را مرتب کنید و سپس آرایش خوب و مناسب را برای ابروهای خود داشته باشید.
2. اضافه کردن بُعد به چهره: با استفاده از یک سایه مات قهوه ای گرم و یا یک سایه ملایم به رنگ رزی به چشم ها بٌعد دهید. این رنگ سایه چشم می تواند به سادگی اندازه چشم ها را بزرگتر از حالت طبیعی نشان داده و آن ها را زیباتر نشان دهد. 
3. استفاده از سایه چشم درخشان در گوشه داخلی چشم: یک سایه درخشان و روشن را در گوشه داخلی چشم زده و مطمئن باشید چشم های شما درشت تر از قبل دیده خواهد شد.
4. استفاده از رنگ روشن و طبیعی برای پلک: هرچه رنگ سایه روی پلک تیره تر باشد چشم ها کوچک تر دیده می شوند. پس اگر قصد دارید بعد از آرایش کردن چشم ها بزرگ تر دیده شوند لازم است از سایه چشم روشن و طبیعی برای پلک استفاده نمایید. 
5. استفاده از مداد گوشتی رنگ برای خط چشم پایین: استفاده از یک مداد چشم گوشتی رنگ و یا رنگ طبیعی و روشن بر روی خط چشم پایین باعث ایجاد خطا دید می شود و به بزرگ تر دیده شدن چشم ها کمک می کند. 
6. استفاده از ریمل برای مژه های پایین: برای اینکه چشم هایتان درشت تر دیده شود باید مژه های پایین را نیز ریمل بزنید. البته دقت داشته باشید که نباید مقدار رنگ ریمل بر روی مژه های پایین بیش از حد باشد. تنها به اندازه ای که مژه ها را از یکدیگر جدا کرده و رنگ مژه ها کمی تیره تر شود.
7. فر کردن مژه ها: برای اینکه مژه ها زیباتر دیده شود باید با استفاده از فر مژه، حالت خوبی را برای مژه ها ایجاد نمایید. هر چه مژه ها به سمت بالا فر شوند موجب بزرگ تر دیده شدن چشم ها می شود.
8. ریمل زدن به مژه ها: بعد از فر کردن مژه باید روی مژه ها ریمل بزنید تا حالت مژه ها به خوبی حفظ شده و همچنین رنگ مژه ها نیز تیره تر و مشخص تر شوند.
9. استفاده از مژه مصنوعی: این مرحله از آرایش چشم خیلی ضروری نیست اما استفاده از یک ردیف مژه مصنوعی طبیعی و یا مژه مصنوعی با انتهای بلندتر می تواند در بزرگ تر به نظر رسیدن چشم ها موثر باشد.

بزرگ نشان دادن چشمها با آرایشReviewed by سه رخ on Feb 24Rating: 3.0بزرگ نشان دادن چشمها با آرایشبسیاری از خانم هایی که چشم ها ریز دارند با استفاده از ترفندهای آرایشی چشمان خود را به گونه که بزرگتر دیده شوند، تبدیل می کنند. در این مقاله ترفندهای بزرگ جلوه دادن چشم ها را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم هایی که چشم ها ریز دارند با استفاده از ترفندهای آرایشی چشمان خود را به گونه که بزرگتر دیده شوند، تبدیل می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *