آموزش گریم صورت چاق
گریم صورت چاق
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۷
انواع رژگونه برای انواع صورت
انتخاب رژگونه بر اساس فرم صورت
اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۷

چگونه چشمان کشیده داشته باشیم؟

بهترین راه داشتن چشمان کشیده

چگونه چشمان کشیده داشته باشیم؟

چگونه چشمان کشیده داشته باشیم؟

برای داشتن چشمانی کشیده می توانید از انواع ورزش های صورت استفاده کنید. به این صورت که هر روز صبح بعد از بیدار شدن ، گوشه های چشما خود را به حالت کششی، بکشید و سپس با آب سرد صورت خود را بشویید. البته برای کشیده تر شدن حالت چشم ها می توانید از انواع روش های آرایش چشم استفاده کنید. با استفاده از انواع خط چشم های دنباله دار می توانید جشمانی کشیده داشته باشید. 
   با تلفیق خط چشم کشیده و دنباله دار با انواع سایه، سایه های تیره در گوشه بیرونی چشم و سایه های روشن در گوشه های داخلی چشم، می توانید چشمانی کشیده و زیبا داشته باشید. البته چشمانی که حالتی بادامی و کشیده دارند باید دقت کنند که در کشیدن خط چشم و دنباله دار کردن آن زیاده روی نکنند زیرا حالت چشم از بین رفته و چشم ها را باریک تر نشان خواهد داد. برای اینکه از چه مدل خط چشم برای آرایش چشمان خود استفاده کنید توصیه می کنیم با آرایشگر خود در آرایشگاه مشورت نمایید. 

چگونه چشمان کشیده داشته باشیم؟Reviewed by سه رخ on May 4Rating: 3.5چگونه چشمان کشیده داشته باشیم؟برای داشتن چشمانی کشیده زیبا می توانید از انواع آرایش ها و خط چشم ها استفاده کنید و یا اینکه با ورزش پوست چشمان خود را کشیده تر نشان دهید. در این مقاله نحوه کشیده تر شدن چشم ها را به شما آموزش می دهیم.

برای داشتن چشمانی کشیده زیبا می توانید از انواع آرایش ها و خط چشم ها استفاده کنید و یا اینکه با ورزش پوست چشمان خود را کشیده تر نشان دهید.

1 دیدگاه

  1. سالن زیبایی فرحناز گفت:

    من از این روش توی سالنم خیلی استفاده می کنم سایه های تیره در قسمت گوشه خارجی چشم برای کشیده تر شدن چشم ها حرف ندارن البته به شرطی که درست و صحیح استفاده بشن! ممنون که تبلیغ آرایشگاه من رو توی سایت قرار دادین بازدهی خوبی داشتم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *