رژیم غذایی مناسب برای چشمان زیبا
چه بخوریم تا چشمان زیبا داشته باشیم؟
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۷
بهترین راه داشتن چشم زیبا
داشتن چشم زیبا
اردیبهشت ۱۳, ۱۳۹۷

چگونه چشم را خمار کنیم؟

آرایش چشم خمار

چگونه چشم را خمار کنیم؟

چگونه چشم را خمار کنیم؟

   بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه های بزرگ دنیا معتقدند خانم ها تمایل دارند چشمانی خمار و تحریک کننده داشته باشند. برخی از خانم ها به صورت ذاتی چشمانی خمار دارند اما داشتن چشمانی خمار کار سختی نیست. فقط کافی است تکنیک های آرایشی را به خوبی بلد باشید و بدانید کجا و چگونه از آن ها استفاده کنید. در این مطلب روش ها و ترفندهای مناسب برای آرایش چشمان را به شما آموزش خواهیم داد به گونه ای که چشمان شما حالتی خمار، جذاب و خیره کننده داشته باشند.
- به ابروها جلوه دهید.
   یک سایه‌‌ پودری همرنگ ابروهای خود انتخاب کرده و با قلم‌ مویی زاویه‌دار و با حرکات ضربه‌ای کمی سایه روی ابوهای خود بزنید، البته دقت کنید ابرو خیلی پر رنگ نشود. 
- خط پلک‌ها
   لبه‌ بالا و پایین پلک را با سایه‌ پودری سیاه یا خاکستری تیره، جلوه دهید. برای بازتر دیده شدن چشم ها، دقت کنید که سایه‌ی پلک بالایی پهن‌ تر از پلک پایین باشد. ابتدا با قلم‌ مو روی لبه‌ پلک‌ ها خطی بکشید سپس مابقی سایه‌ را روی مژه‌ها بزنید. خط بالا و پایین پلک باید در گوشه‌ بیرونی چشم به یکدیگر برسند و کمی به سمت بالا کشیده شوند.
- برجستگی پلک‌ها
   از سایه‌ ملایم (قهوه‌ ای کم‌ رنگ، آبی مایل به خاکستری یا صدفی) فقط برای قسمت های چین و چروک‌ دار بالای پلک استفاده نمایید، این کار موجب بازتر دیده شدن چشمان شما می شود. سپس کمی سایه‌ سفید براق یا عاجی به استخوان زیر ابرو بزنید تا توجهات به جای ایرادات چشم در این قسمت متمرکز شود.
- با ریمل تکمیل کنید.
   برای داشتن چشمانی بازتر، فرمژه زده و قلم‌ موی ریمل را دوبار در تیوپ ریمل مشکی فرو برده و به مژه‌ها بزنید. با این کار مژه های شما جذابیت خاصی پیدا کرده و زیباتر از قبل جلوه می کنند.

چگونه چشم را خمار کنیم؟Reviewed by سه رخ on May 3Rating: 3.5چگونه چشم را خمار کنیم؟برای اینکه چشمانی خمار و جذاب داشته باشید بهتر است از تکنیک های آرایش چشم استفاده کنید و همزمان با آرایش چشم، ابروهای خود را نیز آرایش نمایید. در این مقاله آرایش چشم خمار را به شما اموزش می دهیم.

برای اینکه چشمانی خمار و جذاب داشته باشید بهتر است از تکنیک های آرایش چشم استفاده کنید و همزمان با آرایش چشم، ابروهای خود را نیز آرایش نمایید.

1 دیدگاه

  1. روژین گفت:

    من از این روشی که گفتید استفاده کردم و نتیجه هم گرفتم مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *