برند مداد چشم
بهترین مارک مداد چشم
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۷
محصولات آرایشی داماد
لوازم آرایشی داماد
اردیبهشت ۶, ۱۳۹۷

چشم زیبا بدون آرایش

آموزش آرایش چشم زیبا بدون آرایش

چشم زیبا بدون آرایش

چشم زیبا بدون آرایش

   برای داشتن چشمانی زیبا لازم نیست حتما ارایش کامل داشته باشید. در این مطلب به شما آموزش می دهیم چگونه بدون آرایش چشمانی زیبا و جذاب داشته باشید. 
- برجسته نشان دادن چشم ها
   مژه ها را فر کنید: فر کردن مژه ها در آرایش چشم تأثیر بسیاری دارد. زیرا موجب درشت تر نشان دادن چشم ها خواهد شد. با استفاده از فرمژه ابتدا از ریشه مژه ها شروع کرده و به مدت ۱۰ ثانیه نگه دارید، سپس از میانه مژه ها و در آخر انتهای مژه ها را نیز فر نمایید. با این روش فر مژه شما طبیعی خواهد شد. البته به جز فرمژه می توان با روش های دیگر نیز  این کار را انجام داد.
   انگشت خود را با دمیدن گرم کرده و به مدت ۱۰ ثانیه مژه ها را به سمت بالا نگه دارید یا قاشق را با آب ولرم گرم کرده و قسمت فرورفته آن را روی ریشه مژه ها بگذارید. با یک مسواک تمیز مژه ها را به سمت بالا شانه کنید. ابتدا مسواک را در آب گرم قرار داده سپس با حوله آب اضافی آن را گرفته سپس مژه ها را با آن شانه کنید.
رنگ هایی بپوشید که چشم ها را برجسته نشان دهد: سعی کنید بفهمید که چه پوششی موجب برجسته نشان دادن چشمان شما می شود. بهتر است هنگام خرید لباس آن را کنار چشم ها قرار دهید تا مطمئن شوید که به رنگ چشمان شما می آید. برای چشم های آبی، لباس های مشکی و انواع رنگ های آبی، بنفش، صورتی و سبز روشن توصیه می شود. چشم های قهوه ای باید از رنگ های قرمز و نارنجیو هچنین رنگ های قهوه ای روشن، آبی تیره، اسطوخودوسی، طلایی و سبز لجنی استفاده کنند. چشم های سبز باید لباس های بنفش، سبز، مشکی، آبی دریایی و زرد مات و قهوه ای تیره انتخاب کنند. چشم های عسلی رنگ های مشکی، آبی، نارنجی و بنفش کم رنگ را باید انتخاب کنند. 
ابروها را مرتب کنید: ابروها به صورت شکل می دهند. پس همیشه ابروها را با موچین مرتب نمایید وسعی کنید ابروها طبیعی باشند. آرایشگران توصیه می کنند هیچ گاه ابروهای خود را وکس نکنید زیرا پوست اطراف ابرو حساس است و ممکن است دچار آسیب دیدگی شود. اگر نمی توانید ابروها را موچین تمیز کنید با استفاده از مسواک آن ها را به سمت بالا شانه کنید.
اگر چشمهای خسته و قرمز دارید از قطره چشم استفاده کنید: قطره ها چشم را از حالت خستگی در می اورند و قرمزی چشم را برطرف می کنند. از این قطره ها می توانید برای از بین بردن پف زیر چشم نیز استفاده نمایید. فقط کافی است کمی از قطره را روی پوست زیر چشم ریخته و با دست ضربه بزنید.
- مراقبت از پوست دور چشم
شب ها به اندازه کافی استراحت کنید تا از پفی و کبودی های زیر چشم راحت شوید: پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است و کم خوابی خیلی زود بر روی ان تأثیر می گذارد. کم خوابی بر روی سیستم گردش خون نیز تاثیر گذاشته و موجب نمایان شدن رگ های نازک زیر چشم می شود. هنگام استراحت سرتان را روی دو بالش قرار دهید تا پوست زیر چشم خشک بماند و  دچار پف نشود. البته کبودی زیر چشم ممکن است به خاطر عامل ژنتیک یا آلرژی و استخوان بندی باشد.
پوست دور چشم را ماساژ دهید تا پف زیر چشم کم شود: یکی از دلایل پف چشم به دلیل جمع شدن آب زیر پوست می باشد. اگر به آرامی دور چشم را ماساژ دهید آب اضافی زیر پوست حرکت کرده  و وارد گره های لنفاوی خواهد شد. با استفاده از انگشت انگشتری خود دور چشم را ماساژ دهید چون این انگشت ضعیف تر از بقیه انگشت های دست بوده و فشار کمتری به پوست وارد می سازد. انگشت را در اطراف چشم به شکل دایره و دورانی حرکت دهید. از گوشه خارجی چشم شروع کرده سپس به زیر چشم و در نهایت زیر ابروها بروید.
برای کرم دورچشم هزینه کنید: کرم دور چشم مرطوب کننده و حاوی ویتامین E مصرف نمایید. کرم هایی را انتخاب کنید که پف زیر چشم را رفع نماید. خانم های سن بالا باید از کرم هایی استفاده کنند که چروک را از بین برده و پوست را سفت نماید. 
در مصرف نمک مراقب باشید: غذاهایی که سرشار از نمک، مونوسدیم گلوتامات MSG (تشدیدکننده طعم) و شکرهای مصنوعی هستند به پوست زیر چشم آسیب خواهند رساند و پف زیر چشم را افزایش می دهند. استفاده نمک بیش از اندازه باعث پف کردن بدن شده و چون پوست زیر چشم بسیار حساس است بیشتر از قسمتهای دیگر بدن پف خواهند کرد.

چشم زیبا بدون آرایشReviewed by آرایشگاه on Apr 26Rating: 3.5چشم زیبا بدون آرایشبرای داشتن چشمانی زیبا و جذاب نیاز به داشتن آرایشی غلیظ و کامل نیست بلکه تنها با استفاده از چند نکته ساده می توانید چشمانی زیبا بدون آرایش داشته باشید. در این مقاله راهکارهای چشمان زیبا بدون آرایش را به شما معرفی می کنیم.

برای داشتن چشمانی زیبا و جذاب نیاز به داشتن آرایشی غلیظ و کامل نیست بلکه تنها با استفاده از چند نکته ساده می توانید چشمانی زیبا بدون آرایش داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *