بهترین کرم رفع تیرگی زانو
کرم رفع تیرگی زانو
خرداد ۲۵, ۱۳۹۶
فواید روغن آرگان بر روی مو
فواید روغن آرگان روی مو
خرداد ۲۵, ۱۳۹۶

کانتورینگ چیست؟

کانتورینگ چیست؟

کانتورینگ صورت

کانتورینگ چیست؟

   کانتورینگ در واقع بخشی از آرایش صورت می باشد که با استفاده از کرم یا مداد مات ( 2 درجه تیره تر از رنگ پوست) نواقص صورت برطرف میشود. با استفاده از این تکنیک می توان قسمت هایی از صورت مانند بینی، پیشانی، چانه و گونه را تا حدودی تغییر دهید. با این تکنیک و هایلایت کردن صورت میتوانید قسمتهای مورد نظر صورت را برجسته تر نمایید. این تکنیک توسط آرایشگران در آرایشگاه برای میکاپ های حرفه ای و رفع نواقص صورت عروس و یا مدل ها استفاده می شود.
   در این تکنیک باید از کانسیلری که دو درجه تیره تر از پوست شما بوده بعنوان کانتور و هایلایتری مناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید. هایلایتر را باید به قسمت هایی از صورت بزنید که با تابیدن نور به آن قسمت ها برجسته تر نشان داده شوند.

تکنیک کانتورینگ یکی از پرطرفدارترین تکنیک های آرایشی در آرایشگاه است.

کانتورینگ چیست؟Reviewed by سه رخ on Jun 15Rating: 4.5کانتورینگ چیست؟در این مقاله قصد داریم شما را با تکنیک جدید کانتورینگ آشنا کنیم. تکنیکی که با استفاده از کانسیلر ها و هایلایتر ها نواقص صورت را برطرف ساخته و چهره ای جذاب را به شما میدهد.

2 دیدگاه ها

  1. شکوه گفت:

    کانتورینگ در واقعا تکنیکه کیانا جونم مقالشون خوب بود چون داره میگه که شما لازم نیس کلی کرم بمالی رو صورتت از هر رنگ یه مقدار برای جاهای خاص طبق نوری که به صرت میخوره .واقعا مرسی

  2. کیانا گفت:

    کانتورینگ یجور گریم میشه فکر کنم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *