مانیکور ناخن در آرایشگاه
مناسبترین زمان مانیکور ناخن
دی ۵, ۱۳۹۵
کاشت ناخن در آرایشگاه برای چه کسانی مناسب نیست
کاشت ناخن برای چه افرادی مناسب نیست
دی ۶, ۱۳۹۵

کراتینه مو چیست؟

کراتینه مو آرایشگاه چیست

کراتینه مو چیست

کراتینه مو چیست؟

     امروزه خانمها بیشتر از قبل در آرایشگاه وقت میگذرانند و به موهای خود میرسند. البته تمام این رسیدگی ها و تغییرات در زیبایی مو، لزوما برای مو مفید نیست. مثلا شما وقتی موهایتان را شانه می‌کنید، موهایتان می شکند و هیچ ماده ای شادابی و جلای خوبی به موهایتان نمی‌دهد. برداشت همه ما این است که موها مرده و خشک است. البته درست برداشت کرده اید، موهای شما ماده حیاتی خود را به نام "کراتین" بخاطر همین رسیدگی های بیش از حد از دست داده است. کراتین اصلی‌ترین ماده تشکیل دهنده ساقه موها میباشد که شما با استفاده مداوم از مواد شیمیایی مش، فر، رنگ ، تافت و ژل، براشینگ مکرر با سشووار داغ، آن را از بین برده اید.
     شما برای بازگرداندن حیات دوباره به موهایتان، باید کراتین را توسط متخصصین آرایشگر به آن برگردانید تا دوباره موها با جذب مواد مغذی و تقویت به حالت طبیعی اولیه خود درآید. پس از کراتینه صحیح در آرایشگاه موهایی لَخت و زیبا خواهید داشت که از شانه کردن آن لذت می‌برید.

مواد کراتینه چیست؟

دو نوع مواد داریم:

نوع اول: کراتین حاوی جوجوبا – آلوورا – روغن زیتون و نانو
نوع دوم: کراتین حاوی جوجوبا – آلوورا – آکوا – روغن زیتون و فرمولاهید

تفاوت این دو مواد این است :

    دسته اول برای کسانی است که موهای طبیعیشان صاف بوده اما در اثر ضعیف شدن یا استفاده زیاد از محصولات شیمیایی حالت وِز یا آسیب دیده پیدا کرده است. اما دسته دوم برای کسانی استفاده میشود که دارای موهای فر آسیب دیده هستند و می خواهند موهایشان هم صاف و هم تقویت شود.

کراتینه مو چیست؟Reviewed by سه رخ on Dec 25Rating: 4.5کراتینه موکراتینه مو چیست؟ در این مقاله توضیح کامل در مورد کراتینه مو به شما عزیزان ارایه خواهیم کرد.

4 دیدگاه ها

  1. شیما گفت:

    مواد کراتینه مو رو میشه از بازار خرید و توی خونه کراتینه مو رو انجام داد؟

  2. حنانه گفت:

    بنظرتون توی ایران از چه کراتینه مو یی بیشتر استفاده میشه؟

  3. سوگل گفت:

    من چند سال قبل موهامو کراتینه کردم بعدش موهام خشک شد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *