آرایش روزانه ابرو
آرایش ابروها در کمترین زمان
اسفند ۲, ۱۳۹۶
ماسک لیمو وشکر
رفع تیرگی لب با لیمو و شکر
اسفند ۲, ۱۳۹۶

کرم گریم زیر چشم

رفع تیرگی زیر چشم

کرم گریم زیر چشم

کرم گریم زیر چشم

   برای پوشاندن تیرگی ها و سیاهی زیر چشم می توان از انواع کرم های گریم و پودرهای پوشاننده استفاده کرد. نکته مهم سازگاری رنگ کرم انتخابی با پوست شما است. به همین دلیل ابتدا باید رنگ پوست خود را بشناسید سپس به سراغ انتخاب کرم بروید. کرمهای گریم و انواع کانسیلرها برای پوشاندن تیرگی های زیر چشم مناسب هستند اما ترجیحا کانسیلری انتخاب کنید که قدرت خنثی کردن رنگ بنفش تیرگی های زیر چشم را داشته باشد.
   در آرایشگاه بسیاری از آرایشگران برای آرایش چشم های عروس و سایر مشتریان خود از انواع کرم های گریم استفاده می کنند. زیرا این کرم ها قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارند و می توانند تمامی تیرگی ها و لک های صورت را بپوشانند. به علاوه این کرم های موجب صاف شدن و یکدست شدن پوست خواهد شد. استفاده از کانسیلر مناسب زیر کرم گریم نیز موجب صاف شدن تیرگی و سیاهی زیر چشم خواهد شد. 

کرم گریم زیر چشمReviewed by سه رخ on Feb 21Rating: 3.0کرم گریم زیر چشمبرای رفع تیرگی ها و گودی زیر چشم می توان از انواع کرم های گریم و کرم های زیر ساز پوست استفاده کرد تا تیرگی ها و سیاهی های زیر چشم از بین رفته و محو شوند. در این مقاله کرم گریم زیر چشم را به شما معرفی میکنیم.

برای رفع تیرگی ها و گودی زیر چشم می توان از انواع کرم های گریم و کرم های زیر ساز پوست استفاده کرد تا تیرگی ها و سیاهی های زیر چشم از بین رفته و محو شوند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *