درمان شوره سر
درمان شوره سر با هسته انبه
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶
مزایای اسکراب طبیعی
فواید اسکراب طبیعی برای پا
بهمن ۲۹, ۱۳۹۶

اصول پر کردن و کشیدن ابرو با مداد

آرایش ابرو با مداد ابرو

اصول پر کردن و کشیدن ابرو با مداد

اصول پر کردن و کشیدن ابرو با مداد

   پر کردن و آرایش ابروها یکی از مهم ترین قدم های آرایش و زیبایی است که با مقداری دقت و توجه می توان بهترین نتیجه را ایجاد کرد. قطعا ابروهای تمیز بهترین نتیجه را در آرایش ایجاد می کنند. برای اینکه مطمئن شوید ابروهای شما کاملا تمیز و طبیعی است باید از مداد ابرویی که با رنگ ریشه اصلی ابروها هم رنگ است استفاده کنید و زمانی که شک دارید کدام رنگ برای شما بهتر است، رنگی را انتخاب نماید که دارای تناژ خاکستری باشد تا خیلی قرمز به نظر نرسد.
   برای یک استایل روزانه، آرایش خود را با براش کشیدن ابروها آغاز کنید. از یک اسپولی استفاده نمایید و ابروها را براش زده تا ببینید که کجاها خالی هستند و نیاز به پر شدن دارند. قطعا هر خانمی تمایل دارد ابروهایی معمولی و طبیعی داشته باشد و نه اینکه با پودر و رنگ ضخیم شوند. با کشیدن خطوط کوتاه و روشن در همان جهت ابروهای اصلی خود شروع کرده و از زیر قوس طبیعی ابروها شروع کرده و به تدریج ابرو را ضخیم تر نمایید.
   برای طبیعی به نظر رسیدن ابروها، اصلا تاج ابرو را پر نکنید زیرا موجب مصنوعی جلوه دادن ابرو می شود. برای داشتن ابرویی زیباتر، دم ابرو را کمی کشیده و پس از پر کردن ابروها، برای طبیعی به نظر رسیدن آن ها بار دیگر اسپولی را برداشته و ابروها را به سمت بالا و بیرون شانه بزنید. (اگر صورت را به عنوان یک ساعت درنظر بگیرید، براش کشیدن ابرو باید در جهت ساعت 10 و ساعت 2 باشد.) حال می توانید بقیه آرایش خود را ادامه دهید.

اصول پر کردن و کشیدن ابرو با مدادReviewed by سه رخ on Feb 18Rating: 3.0اصول پر کردن و کشیدن ابرو با مدادبرای کشیدن و پر کردن ابروها با استفاده از مداد ابرو باید به صورت کاملا دقیق ابروها را با استفاده از مداد و سایه چشم آرایش نمود تا طبیعی به نظر برسند. در این مقاله نحوه پر کردن و کشیدن ابروها با مداد را به شما آموزش می دهیم.

برای کشیدن و پر کردن ابروها با استفاده از مداد ابرو باید به صورت کاملا دقیق ابروها را با استفاده از مداد و سایه چشم آرایش نمود تا طبیعی به نظر برسند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *