پاک کننده لاک
اسپری لاک پاک کن
بهمن ۱۵, ۱۳۹۶
ریمل تقویت مژه
آموزش تهیه ریمل تقویت کننده مژه
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶

لوازم کیف آرایش مردانه

لوازم آرایش مردانه

لوازم کیف آرایش مردانه

لوازم کیف آرایش مردانه

   کیف لوازم آرایشی و بهداشتی تنها مخصوص خانم ها نمی باشد بلکه آقایان نیز کیف هایی مخصوص برای نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی خود دارند. در واقع آقایان نیز باید یک کیف لوازم آرایشی داشته باشند تا در صورت لزوم در محل کار، سفرها و ... بتوانند از لوازم شخصی خود استفاده نمایند. اقلام موجو در این کیف شامل موارد زیر است:
- صابون یا مایع شست و شو دهنده دست
   همیشه صابون یا مایع شست و شو برای تمیز کردن دست ها داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید. شست و شو و تمیز کردن دست ها یکی از مهم ترین کارهایی است که روزانه باید چندین بار انجام دهید تا سلامت خود را نیز حفظ کنید.
- مسواک، خمیر دندان و نخ دندان
   اگر یک مسواک و خمیر دندان داخل کیف خود داشته باشید، در محل کار و یا مسافرت ها دیگر نگران بوی بد دهان و یا لکه دار بودن دندان های خود نخواهید شد. نخ دندان نیز یکی دیگر از لوازم مورد نیاز و ضروری در کیف آرایش مردانه است.
- ناخن گیر و سوهان ناخن
   ناخن ها چه برای آقایان چه برای خانم ها همیشه در معرض شکستن هستند ،به همین دلیل لازم است که همیشه یک ناخن گیر کوچک یا سوهان ناخن به همراه داشته باشید تا در مواقع لازم بتوانید ناخن های خود را مرتب کنید و مانع از ایجاد آسیب های دیگر به ناخن ها شوید.
- مرطوب کننده دست و صورت
   اگر عادت دارید دست های خود را در طول روز چندین بار بشویید پس بهتر است یک کرم مرطوب کننده در کیف لوازم آرایش خود داشته باشید. مرطوب کردن دست مانع از خشکی پوست می شود و به داشتن پوستی سالم و لطیف برای شما کمک می کند. 
- بالم لب؛ مرطوب کننده لب
   خشک شدن لب ها در اثر سرما، گرما، وزش باد و ... امری کاملا طبیعی می باشد. بنابراین برای اینکه حالت خشکی لب را از بین ببرید بهتر است یک مرطوب کننده لب یا بالم لب همراه خود داشته باشید.
- دستمال کاغذی
   یک بسته دستمال کاغذی جیبی یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید در کیف آقایان باشد.
- ژیلت یا ماشین ریش تراش
   اگر شرایط محل کار شما به صورتی است که باید همواره صورت اصلاح شده و تمیز داشته باشید حتما یک ژیلت یا ماشین ریش تراش همراه خود داشته باشید تا در مواقع لزوم از ان استفاده کنید. 
- عطر، اسپری، مام
   استفاده از عطر و ادکلن یکی از موارد مشترک بین خانم ها و آقایان می باشد. با همراه داشتن عطر، ادکلن، اسپری و ... می توانید به راحتی همه جا خوش بو و معطر باشید.
- آینه جیبی
   آینه جیبی یکی دیگر از لوازم ضروری در کیف آرایش مردانه است. نگاه کردن به چهره خود و مرتب کردن موها و ... نشان دهنده ادب و احترامی است که برای اطرافیان خود قائل می باشید. پس داشتن یک آینه ی جیبی در کیف الزامی است.
- شانه کوچک
   همراه داشتن یک شانه کوچک و جیبی می تواند تأثیر بسیاری  در آراسته تر شدن ظاهر شما داشته باشد.

لوازم کیف آرایش مردانهReviewed by سه رخ on Feb 4Rating: 3.0لوازم کیف آرایش مردانهآقایان نیز همچون خانم ها باید کیف لوازم آرایشی و بهداشتی داشته باشند تا در هر زمان و هر مکان چهره ای آراسته و مرتب داشته باشند. در این مقاله اقلام کیف لوازم آرایش مردانه را به شما معرفی می کنیم.

آقایان نیز همچون خانم ها باید کیف لوازم آرایشی و بهداشتی داشته باشند تا در هر زمان و هر مکان چهره ای آراسته و مرتب داشته باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *