ریزش مو با اکستنشن
آیا اکستنشن موجب ریزش مو می شود؟
آبان ۲۲, ۱۳۹۶
لیفت سیلوئت
لیفت سیلوئت چیست؟
آبان ۲۲, ۱۳۹۶

استفاده از تونیک بعد از پاک‌کننده

تونیک صورت

استفاده از تونیک بعد از پاک‌کننده

استفاده از تونیک بعد از پاک‌کننده

   به توصیه آرایشگران در آرایشگاه همیشه بعد از استفاده از پاک‌کننده، از تونیک‌های گیاهی استفاده نمایید. تونیک ها موجب تحریک گردش خون در ناحیه‌ استفاده شده می شود و موجب تازگی و طراوت پوست خواهد شد. همچنین این تونیک ها موجب خوشبو شدن پوست می شوند.
تونیک سیب:
   یک قاشق چای‌خوری سرکه سیب را با ۵/۱ فنجان آب مخلوط کرده و با پنبه روی صورت خود بزنید و بعد از چند دقیقه صورت خود را با آب شستشو دهید.
تونیک گوجه:
   یک تکه گوجه فرنگی خام را روی پوست خود مالیده و بعد از چند دقیقه صورت خود را بشویید. البته باید توجه داشته باشید که طبع شما به گوجه فرنگی حساس نباشد زیرا موجب حساسیت پوستی خواهد شد.
تونیک خیار:
   ابتدا آب دو عدد خیار را گرفته و بجوشانید. کف حاصل را برداشته و پس از سرد شدن، آن را روی صورت خود ماساژ داده و بر روی پوست خود بمالید.

استفاده از تونیک بعد از پاک‌کنندهReviewed by سه رخ on Nov 13Rating: 3.0استفاده از تونیک بعد از پاک‌کنندهبه توصیه آرایشگران در آرایشگاه بعد از استفاده از پاک‌کننده، برای طراوات و شادابی صورت از تونیک‌های گیاهی استفاده نمایید. در این مقاله چند تونیک گیاهی را به شما معرفی می کنیم.

به توصیه آرایشگران در آرایشگاه بعد از استفاده از پاک‌کننده، برای طراوات و شادابی صورت از تونیک‌های گیاهی استفاده نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *