بهترین روش تبلیغات آرایشگاه
چگونه یک سالن زیبایی را تبلیغ کنید(قسمت ۳)
بهمن ۵, ۱۳۹۵
راهکارهایی برای رشد طبیعی مژه
راهکار رشد مژه (قسمت اول )
بهمن ۵, ۱۳۹۵

دلایل استفاده نکردن از ناخن مصنوعی و کاشت ناخن

عوارض کاشت ناخن

مضرات کاشت ناخن

هفت دلیل برای استفاده نکردن از ناخن مصنوعی و کاشت ناخن

  • کاشت ناخن در آرایشگاه یعنی اضافه کردن ماده ای شیمیا‌یی از خارج بر روی ناخن‌ها و درکنار آن در صورت کوتاهی ناخن ، اضافه کردن ناخن مصنوعی به مدت طولانی که این خود نه تنها از رسیدن هوا به ناخنها جلوگیری می‌کند بلکه ناخنها را تحت فشار این ماده قرار داده و رشد طبیعی آنها را دچار مشکل خواهد کرد.
  • با کاشت ناخن شما هرسه الی چهار هفته ای یک بار مجبور خواهید بود که به آرایشگرتان  در آرایشگاه مراجعه کرده وناخنهای اصلی را از زیر کوتاه کرده ، ناخن کاشته شده را با سوهان برقی که آن هم گاهی در صورت غیر بهداشتی بودن.به ناخنها و گوشتهای اطراف آن آسیب می‌رساند را مرتب کنید و این خود یعنی اتلاف وقت گرانبهای شما.
  • به مرور زمان که ناخن اصلی شما بلند می‌شود شکل ناخن کاشته شده از فرم اولیه خارج می‌شود وحالت اضافه بودن جسمی بر روی ناخنها بد‌شکل و نا‌زیبا دیده خواهد شد.
    سنگینی ناخن کاشته شده در آرایشگاه  بر روی ناخنها به مدت طولانی احساس خوبی به شما نخواهد داد.
  • در بسیاری ازخانمها کاشت ناخن در آرایشگاه  باعث عفونتهای بسیار شدید پوستی شده که تنها با مراجعه به پزشک و در مدت زمان طولانی بهبود یافته است. و سلامت ناخن  ها را در خطر می اندازد.
  • به دلیل نرسیدن هوا وآب به ناخنها، فضای بین ناخن و ماده‌ی اضافه شده جای خوبی برای رشد قارچ های پوستی خواهد بود.و این بارها و در بسیاری از خانمها مشکلات جبران ناپذیری را به همراه داشته است.
  • برآمدگی که بر روی ناخنهای شما با اضافه شدن مواد در آرایشگاه  حاصل می‌شود پس از مدتی به وسط و کم‌کم به نوک ناخنها انتقال پیدا خواهد کرد وناخن شما دوباره نیاز به ترمیم خواهید داشت و شما بدون آنکه متوجه باشید در مدت زمان طولانی از بودن ناخنها‌یتان درمجاورت هوا و آب و نور خورشید جلوگیری می‌کنید.
دلایل استفاده نکردن از ناخن مصنوعی و کاشت ناخنReviewed by Tannaz lotfy on Jan 24Rating:

1 دیدگاه

  1. ساغر گفت:

    من ناخن هامو رو کاشت کردم داغون شد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *