ترکیباتی زیبا برای آرایش چشم
ترکیباتی زیبا برای آرایش چشم
بهمن ۲۸, ۱۳۹۵
نوشیدنی برای سلامتی و لاغری
نوشیدنی برای سلامتی و لاغری
بهمن ۲۹, ۱۳۹۵

براق کردن مو با شامپو(قسمت۱)

براق کردن مو با شامپو

براق کردن مو با شامپو

براق کردن مو با شامپو(قسمت1)

مویمان را چگونه براق کنیم ؟

مقدار کمی از شامپوی براق کننده را به موهای خیس خود بمالید و با سر انگشت‌های دست به مدت یک دقیقه خیلی آرام طوری ماساژ دهید که به پوست سر برسد. بسته به میزان چربی و سنگینی مو، این شامپو ممکن است زیاد کف نکند اما همین قدر هم کافی است. در انتها موهای خود را خوب آبکشی کنید.
در مرحله بعد، مقدار کمی از شامپو بردارید (بسته به اندازه موها ممکن است این مقدار کم و زیاد باشد) و به موهای خود بزنید. در این مرحله کف زیادی درست می‌شود. حالا، اجازه بدهید تا شامپو به مدت یک یا دو دقیقه روی سرتان بماند (در این فرصت می‌توانید به کارهای دیگرتان در حمام رسیدگی کنید). در این مدت، شامپوی براق کننده در موهای سر شما اثر می‌کند. پس از آن خیلی خوب آبکشی کنید. اگر حس کردید موهایتان هنوز جای کار دارند، دوباره این روش را تکرار کنید.
به موهایتان مثل دفعات قبل حالت بدهید. ممکن است برای این کار به حالت دهنده نیاز پیدا کنید چون شامپوی براق کننده مثل شامپوهای معمولی حاوی مرطوب کننده نیستند.

کی میتوان از براق کننده استفاده کرد ؟

می‌توان استفاده کرد. اما شامپوی براق کننده اغلب باعث می‌شود تا رنگ موهای شما زودتر از همیشه پاک شود. بنابراین، بهتر است که ماهی یک بار از شامپوی براق کننده استفاده کنید. قاعدتآ باید مدت زمان دو تا چند هفته از رنگ کردن مو گذشته باشد. پس نباید بلافاصله بعد از رنگ کردن شامپوی براق کننده بزنید.

براق کردن مو با شامپو(قسمت2)

براق کردن مو با شامپو(قسمت۱)Reviewed by Mehdi Alaeddini on Feb 16Rating:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *